2733
2739
عنوان

آموزش قانون جذب

1602 بازدید | 62 پست

قانون جذب و قانون کارما یکی از قوانین ثابت در جهان هستی می باشد , این قانون در همه جا و در همه زمان ها برای تمام افراد کار می کند . چه قانون جذب را بدانید و چه ندانید , چه به آن ایمان داشته باشید و نداشته باشید این قانون در حال عمل کردن است .

که در این راستا من قصد دارم به شما آموزش دهم که چطور می توانید به تمام خواسته به اهدافتان با استفاده از قانون جذب برسید .

شما برای آنکه شرایط زندگی خودتان را تغییر دهید و بتوانید به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید باید راز کائناترا بدانید . اگر این اصول را بدانید مطمئن باشید به تمام خواسته و اهدافی که دارید می رسید .

شما باید قانون جذب کائنات را درک کنید و آگاهی کاملی از آن به دست بیاید , هر چیزی که درون زندگیتان اتفاق و رخ می دهد بر اساس قانون جذب کائنات می باشد .

پس باید برای آن که به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید مثل پول و ثروت , یک رابطه عالی و رویایی , رسیدن به همسر مورد نظر و … باید این اصول را رعایت کنید .

آموزش قانون جذب کائنات پایه و اساس همه چیز در زندگیتان است . آگاهی کامل از آموزش قانون جذب کائنات و نحوه عملکرد این قانون در جهت خواسته و رویاهای شما الزامیست و همانطور که گفتیم در جهت اینکه به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید باید اصول را بدانید.

بر اساس قانون جذب چیزهای مشابه همدیگر را جذب می کند . در این دنیا خداوند کائنات را طوری برنامه‌ریزی کرده است که هر انسان قدرت اینکه زندگی خودش را خلق کند داشته باشد .

یعنی شما میتوانید با قانون جذب زندگی خودتان را خلق کنید و به آن چیزی که می خواهید برسید . ذهن انسان طوری برنامه‌ریزی و ساخته شده است که در حال فرستادن انرژی و ارتعاش می باشد .

و بر اساس قانون جذب انرژی های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند . یعنی شما برای آنکه به آن چیزی که میخواهید برسید باید هم ارتعاش شوید .

به قول معروف بر اساس یکی از ضرب المثل های قدیمی ” کبوتر با کبوتر , باز با باز , کند همجنس با همجنس پرواز ”

به قول ضرب المثل بالا شما اگر پول و ثروت می‌خواهید باید با آن هم ارتعاش شوید تا کائنات به ساده ترین شکل ممکن پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کند .

” هر موقع یک خواسته ای را می خواهید , همان لحظه برایتان آماده می شود و شما در جهت اینکه به آن برسید باید با آن هم ارتعاش بشوید ”


قانون جذب کائنات به چه افکاری پاسخ می دهد؟

ذهن انسان همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش و انرژی می باشد . این ارتعاش و انرژی به کائنات فرستاده می شود و کائنات با توجه به آن انرژی که دریافت می کنند به آن پاسخ می دهند .

هر فکر و افکاری که درون ذهنتان ایجاد می شود یکسری فرکانس و انرژی دارد که کائنات آن فرکانس و انرژی را دریافت کرده و متناسب با آن خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان می‌کنند .

می توان گفت خود شما هستید که زندگیتان را را خلق میکنید . این را بدانید که شرایط زندگی الان تان را تا به حال خودتان خلق کرده .

شما با توجه به ارتعاش و فرکانسی که به کائنات ارسال کرده اید این شرایط در زندگیتان به وجود آمده است .

همانطور که گفتیم ذهن و افکارتان در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به سمت کائنات است , و کائنات با دریافت آن انرژی و ارتعاش آن را بیشتر وارد زندگی تان می‌کنند .

یعنی اگر شما به بی پولی , فقر , نبود کار , وزن الان تان فکر می‌کنید کائنات همین‌ها را بیشتر وارد زندگیتان خواهند کرد .

اگر به بی پولی فکر می کنید دارید ارتعاش بی پولی را به کائنات ارسال می کنید و کائنات بی پولی بیشتری را وارد زندگی تان می کند .

اگر به نبود شغل و کار فکر میکنید دارید ارتش نبود کار و بیکاری را به کائنات ارسال می کنید و کائنات همان را بیشتر وارد زندگیتان خواهد کرد .

اگر رابطه خرابی دارید و به آن فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و کائنات آن را بیشتر وارد زندگیتان خواهند کرد .

شما باید ورودی ذهنتان را کنترل کنید , باید کاری کنید که ارتعاش مثبت و در جهت خواسته هایتان به کائنات ارسال کنید .

برای قانون جذب و کائنات اصلا مهم نیست که چه فکر و افکاری درون ذهنتان است , افکار منفی باعث ایجاد ناخواسته ها افکار مثبت باعث ایجاد خواسته ها در این زندگی تان می شود .

شما هر فکری که درون ذهنتان ایجاد می‌شود دارای انرژی و ارتعاش است و هر چه بیشتر به آن افکار تمرکز کنید ارتعاش قوی تری را به سمت کائنات ارسال خواهید کرد .

تمرکز بیشتر شما باعث فرستادن ارتعاش قوی‌تر به کائنات می شود . مردم وقتی به اتفاق های ناخواسته درون زندگی شان فکر می کنند در حال فرستادن ارتعاش در جهت ناخواسته خود به سمت کائنات میباشند .

مردم وقتی به اتفاق های ناخوشایند زندگی شان فکر می کنند اغلب می گویند که نمی خواستیم این اتفاق برای ما رخ بدهد . آنها می‌گویند من نمی خواستم چنین بلایی به سرم بیاید.

این افراد درست میگویند که نمی خواستند این اتفاقات درون زندگیشان بیفتد , اما خود این افراد هستند که باعث به وجود آمدن این اتفاقات شدند .

از آنجا که خیلی از افراد قوانین جهان هستی را نمی دانند با توجه به نا خواسته های خود ناخواسته های بیشتری را وارد زندگی شان می کند .

برای درک بهتر قانون جذب کائنات خودتان را یک آهنربا تصور کنید که همواره در حال جذب افکار و احساسات تان هستید .

  • اگر به چاقی فکر می کنید , نمی‌توانید لاغری جذب کنید .
  • اگر به فقر فکر می کنید , نمی‌توانید ثروت جذب کنید .
  • اگر به جنگ و کشتار فکر میکنید , نمی توانید آرامش و امنیت جذب کنید .

این یکی از ساده ترین مثال هایی بود که من در مورد قانون جذب برایتان زدم . و مشخص شد که به هر چیزی که فکر کنید , آن چیز بیشتر وارد زندگیتان می شود و آن را جذب میکنید.

هر چه بیشتر قدرت قانون جذب را درک کنید بیشتر علاقه مند می شوید تا افکارتان را کنترل کنید , چون شما قدرت اینکه به تمام چیزهایی که می‌خواهید را دارید .

شما با اندیشیدن و فکر کردن همه چیز را وارد زندگیتان خواهید کرد . بدون استثنا به هر چیزی که فکر می کنید چه خوب و چه بد در حال جذب کردن آن هستید .

  • منبع سایت مدیر افکار

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

خب من الان می خوام به لاغر شدن برسم باید چیکار کنم؟

خوب بود اما یکم عامیانه تر بهم توضیح میدید لطفا

به خدا بر همه کس معلوم است رهبر شیعه ❤علی(ع)❤مظلوم وبر حق است.                
دیلان چقدر با قانون جذب اشنایی داری؟خودت چیزی رو از این راه بدست اوردی؟

آره عزیزم خیلی چیزا  به دست آوردم 

قانون جذب وجود داره 

و افکار و احساسات ما هم بیشترین تاثیر رو داره

2738
خب من الان می خوام به لاغر شدن برسم باید چیکار کنم؟ خوب بود اما یکم عامیانه تر بهم توضیح میدید لطفا

اگه شما همیشه به این فکر کنین که ای وای چقدر چاقم یا لاغر نمیشم 

هیچوقت بهش دست پیدا نمیکنین

باید افکارتون در جهت خواسته هاتون باشه 

شما خواسته تون اینه که وزن کم کنین 

باید به این فکر کنین که به وزن ایده آل رسیدین  و خودتون رو اونجوری که میخواین تصور کنین

منظورم این نیست که وقتی به خواسته تون فکر میکنین حسرت بخورین

 باید فکر کنین که همین الان اون اندام ایده آل رو به دست آوردین


آره عزیزم خیلی چیزا  به دست آوردم  قانون جذب وجود داره  و افکار و احساسات ما هم بیش ...

عزیزم من هر چیزی رو که میخوام تا ۷۰ درصد جدبش میکنم اما نمیتونم نگهش دارم نمیدونم چرا .مثلا ویژگی های مرد ایده الم رو نوشتم یک نفر رو هم با ۷۰ درصد شبیه چیزی که نوشته بودم وارد زندگیم شد اما نتونستم نگهش دارم و خیلی زود از دستش دادم

اگه شما همیشه به این فکر کنین که ای وای چقدر چاقم یا لاغر نمیشم  هیچوقت بهش دست پیدا نمیکنین ...

عالی.ممنون.از امروز روش کار میکنم

اطلاعاتمم بالا میبرم حتما


به خدا بر همه کس معلوم است رهبر شیعه ❤علی(ع)❤مظلوم وبر حق است.                
عزیزم من هر چیزی رو که میخوام تا ۷۰ درصد جدبش میکنم اما نمیتونم نگهش دارم نمیدونم چرا .مثلا ویژگی ها ...



خیلی خوبه 

یکی از اصول قانون جذب اینه که به چیزی که میخواین به دست بیارین ایمان کامل داشته باشین 

 و فکر کنین که لیاقتش رودارید 

مثلا کسی که  یهویی شرایط زندگیش عالی میشه شاید پیش خودش  فکر کنه که لیاقت این زندگی رو نداره یا خودش رو کمتر میبینه و اعتماد به نفسش گرفته میشه.

مثلا شما فردی  ایده آل وارد زندگیتون شده 

اگه به این فکر کنین که من لیاقت این زندگی عالی رو ندارم یا اینکه خودتون رو پایینتر ببینین 

آرزوتون رو از دست میدین 

شما باید همیشه ایمان و اعتماد کامل داشته باشین که اتقاق میفته و مطمئن باشین که لیاقت بهترین ها رو دارید 


 

دیلان عزیزم یه سوال دیگه هم دارم .

من همیشه خواستم رو کامل بیان میکنم اما کائنات همیشه کمتر یا ناقص میدش بهم .مثلا میگم یه مرد با این خوصیات و خوش چهره .بعد اون مرد وارد زندگیم میشه و تمام اون خصوصیات رو داره اما خیلی زشته .چرا ؟

یا میگم یک مرد مجرد با این خصوصیات و بعد اون مرد وارد زندگیم میشه اما متاهله و من ردش میکنم نمیدونم چرا 

دیلان عزیزم یه سوال دیگه هم دارم . من همیشه خواستم رو کامل بیان میکنم اما کائنات همیشه کمتر یا ناقص ...

عزیزم همه اصول رو رعایت میکنین؟

برای من هم بعضی مواقع اینجور میشه که خواسته ام ناقص برآورده میشه 

و  میدونم به خاطر این بوده که بعضی مواقع ناامیدی سراغم اومده و از خواسته ام دلسرد شدم یا اطمینانم بهش کم شده

اما بازم شکر میکنم 


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز