2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان شوهرم بهم زنگ زد گفت هر جا می خوای بگو بیام آزمایش بدم من به خودم شک ندارم...به خدا من هم دلم میخواد همه حدسام اشتباه باشه اما واقعا شک دارم
می ترسم چیزی استفاده کرده باشه که روی جواب آزمایشش اثر گذاشته باشه ....اونوقت چه جوری اثبات کنم؟
2728
آلیش جان یعنی کاربن رو می خورن؟
من هیچ جا هم موفق نشدم مشاوره بگیرم تلفنی جواب نمیدن...نه اون شماره دکتری که یکی از بچه ها گذاشت نه مرکز مطالعات اعتیاد.
اینجا هم چند تا کلینیک اعتیاد داره اما با اینکه شهر بزرگیه می ترسم شناخته بشیم هم من جایی کار می کنم که با خیلی ها تو شهر رو در رو میشم هم خانواده شوهرم شناخته شده اند....نمی دونم دیگه چیکار کنم ؟ دنبالشم یه دکتر تو مطب خصوصی که تو امور اعتیاد وارده پیدا کنم و حتی الامکان این مراکز اعتیاد نرم
همتای عزیز کپسول نالتروکسون رو از داروخانه تهیه کن. و بعد به شوهرت بگو یکی بخوره. این دارو ضد مخدره و کسی که مواد مخدر و مرفین تو بدنش باشه با خوردن این دارو حالش بد میشه و در موارد شدید کارش به بیمارستان میکشه. این دارو رو پزشکان برای نگهداری معتادین در دوره بهبودی ازش استفاده میکنن. یعنی کسی که روزی یکی از این دارو بخوره به هیچ وجه جرات نمیکنه سمت مخدر بره حتی یه قرص استامینوفن کدئین. البته قبلش باید حتما از علائم جدی این دارو شوهرت رو خبردار کنی که مطمئن بشه و خطری نباشه. اگر خورد و مشکلی نبود که هیچ ولی اگر طفره رفت و نخورد بدون مشکل داره و اگر خورد و حالش بد شد که بازهم میدونی که معتاده ولی کاملا اگاهش کن و حتی بخواه که پزشک این دارو رو بهش بده که پزشک هم تا مطمئن نباشه که طرف مشکل نداره بهش نمیده ..
ترنم لحظه به لحظه عشق ..نفسم دخترم...
2740
رازیانه جان این مطلب رو در مورد دارویی که برام نوشتی الان پیدا کردم: (به نظر میاد داروی خیلی خطرناکیه برای کسی که تریاک مصرف می کنه)

نالتروکسون که به صورت کپسول های 25 میلی گرمی و 50 میلی گرمی در داروخانه ها موجود است. در واقع یک آنتاگونیست (ضد مورفین) است و با مصرف روزانه این دارو گیرنده های مورفین در بدن فرد اشغال می شود و حتی در صورت حضور فرد در محیطی که تریاک کشیده می شود فرد دچار حالت تهوع گشته و این وضعیت اندک اندک باعث بی زاری وی از این ماده می شود و در نتیجه از حضور در جمع معتادین و مصرف مجدد ماده مخدر دور می ماند. نکته قابل توجه آن است که اگر فرد از روی ناآگاهی مثلاً تریاک مصرف کند در عرض مدت کوتاهی دچار شوک گشته و مرگ او قطعی است. لذا تجویز این دارو باید زمانی آغاز شود که حتی یک میلی گرم مورفین یا ماده مخدر در خون شخص نباشد و آزمایش خون او از نظر مواد مورفینی کاملاً مفید باشد چرا که در غیر این صورت تشنج و عوارض مرگباری به دنبال خواهد داشت اگر خودسرانه به مصرف دارو اقدام شود.


سلام همتا جان ببخشید که اینقدر دیر اومدم .تازه ایمیلتو دیدم
سوالی داری در خدمتتم در حد دانسته هام البته
من فردا میام این تاپیک بهت سر می زنم
اگرم دوست داشتی می تونی بهم ایمیل بزنی عزیزم
متاسفانه اعتبار زیادی به آزمایش های اعتیاد نیست.مواد مخدر (یا محرک)مصرفی توسط افراد معتاد بسیار متنوع هستند.لازم است تا تست مورفین،تست آمفتامین،تست ترامادول (کسی که ترامادول مصرف می کند،تست مورفینش مثبت نمی شود؛ترامادول تست جداگانه ای دارد)
لازم نیست فرد معتاد برای منفی شدن جواب آزمایش کارهای عجیب و غریبی انجام دهد،مثلا همین که 24 ساعت تریاک مصرف نکند،آزمایش نشان نمی دهد...
درباره ی نالترکسان،باید بگم این راهش نیست.مثل یک جور مچ گیری است و بی فایده خواهد بود.همین طور در صورتی که فرد مواد افیونی مصرف کرده باشد نالترکسان می تواند علائم شدید محرومیت را در فرد نشان دهد.زمانی هم که نالترکسان به عنوان نگهداره مورد استفاده قرار می گیره باید مصرف هر گونه ماده قطع شده باشه و تست چالش مورفین انجام می شود.
و درنهایت درمان اعتیاد یک درمان چندبعدی است نه فقط جسمی و پزشکی،چرا که اعتیاد یک مسئله ی اجتماعی چندبعدی محسوب می شود.درمان باید ابعاد زیستی-پزشکی-روانی و اجتماعی را دربربگیرد و تیم درمان شامل روانپزشک،پزشک،مددکاراجتماعی،روان شناس باشد.خانواده ی فرد معتاد با دعوا،درگیری و سرزنش کاری از پیش نخواهند برد و باید رویکردی همدلانه در پیش گیرند.آن ها به کمک تیم درمان باید در صدد یافتن ریشه هایی اعتیاد در فرد و برطرف ساختن آن باشند.
به نظر می رسد شوهر شما در مرحله ی انکار است.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز