2733
2734

مواد لازم برای کیک اسفنجی ساده :


طرز تهیه کیک اسفنجی ساده :
اول زرده ها و سفیده تخم مرغ ها را از هم جدا کنید. سفیده ها را با همزن برقي خوب بزنید تا فرم گرفته، سفید رنگ شود تا از ظرف نریزد، بعد آن را در یخچال بگذارید.
فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن کنید. زرده ها را در یک ظرف مناسب با شکر و وانیل خوب هم بزنید تا سفید رنگ و کش دار شود. اکنون آرام آرام به آن روغن و شیر را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید.
در یک ظرف آرد و بیکینگ پودر را با هم مخلوط کرده و دو بار آن ها را الک کنید، بعد آن را به مخلوط زرده اضافه کنید. در آخر سفیده را هم به مواد اضافه کنید. مواد را به حالت دورانی هم بزنید. توجه کنید که مواد را در یک جهت هم بزنید تا کیک به خوبی پف کند.

مایه کیک را داخل قالب مورد نظرتان که پیشتر چرب نموده اید بریزید و آن را در فر به مدت 45 دقیقه بگذارید تا کیک بپزد.
بعد از آنکه کیک آماده شد، آن را از فر درآورید تا کمی خنک شود، بعد آن را از قالب درآورید. آن را از عرض به دو قسمت تقسیم کنید. روی یک لایه را با خامه بپوشانید، بعد لایه ديگر را روی آن قرار داده و آن را هم با خامه بپوشانید. کیک را با میوه دلخواه، تکه های شکلات و در صورت تمایل شکلات سفید آب شده تزئین کنید.

نوش جاااااااان     

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738

مواد لازم؟

ائلونممیش دن قاباخ حتما خانیمیزین اوزون صابینینان بیر یوون  منیم اؤزومون سندرم اَت آجیلیغ بیقرار واردی دیلیمده  آنامین بویوح معجزه‌سی خمیر پیتزا سیز پیتزا جورلماخدی  آنامین معجزهسی بویودیکی دییر من هشواخ کیشین یانندا یاتمازدیم اوزوده 10دنه اوشاخ دوغموشدی  بیر پارا قین آنالاردا واردیلارائله گلین لرینه جیجیح(حسادت) ائلیلر ائلبیر اؤزلری گئدجادیلار اوغلانلارینا  
من خیلی دوس دارم کیک تولد شوهرم رو خودم بپزم.وسطش گردو و موز بزارم.روشم سس براق.کسی سس براق درست کرد ...

تو اپارات سرچ کن : آشپزخونه ی کوچیک من

هم کیک تولد داره هم روکش

کسانیکه وعده ی بهشت به ما دادند، چیزی جز جهنم خلق نکردند.‌                                                          
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز