2737
2734
دوستای گلم سلام. من یه دختر 7 ماه و نیمه دارم و شاغل هستم و دخترم رو مهد می گذارم. ساعت 2 می رم دنبالش و 3 خونه هستیم و نی نی می خوابه و من هم به کارام می رسم و استراحت می کنم. وقتی دخترم بیدار میشه باهاش بازی می کنم و شب هم ساعت 9 تا 10 می خوابه و من دوباره به کارام می رسم و ساعت 12 تا 1 می خوابم. و دوباره ساعت 6 صبح بیدار می شم و روز از نو و روزی از نو.

به هر حال الان یه شرایطی داریم که من باید هر چه زودتر مدرک آیلتس رو با نمره بالا بگیرم. مادرم داوطلب شده که نی نی رو نگه داره ولی به این صورت: ما طبق برنامه هر روز نی نی رو می بریم مهد و من با خودم بعد از ظهر نی نی رو می برم خونه مامانم. از اونجا می رم کلاس. چون عجله هم دارم می خوام کلاس های فوق فشرده یا فشرده رو برم. حالا مسئله اصلی اینجاست: ما باید در مدتی که کلاس میریم خونه مامان اینا بمونیم. این مدت ممکنه به دو یا سه ماه هم بکشه. من خودم مشکلی ندارم ولی همسرم معذبه. همسرم مشکل خاصی با مامانم اینا نداره ها ولی خوب بالاخره راحتی که توی خونه خودمون نداره که!! و همسرم به مرور عصبی و بهانه گیر میشه و اعصابم رو میریزه به هم.

ما هنوز سر این قضیه با هم صحبت نکردیم ولی می خوام نظرتون رو بدونم. کسی این شرایط رو داشته؟ به نظرتون پیشنهاد مامانم رو قبول کنم؟ یا اگه نه چطوری برنامه ریزی کنم ؟ با توجه به اینکه من واقعا نیاز دارم که کلاس برم و اون وقت نی نی رو چی کار کنم؟ به نظرتون چه جوری با همسرم صحبت کنم که قبول کنه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738
چرا مهدیه جان ولی دیروقت میاد. ولی نشدنی نیست. لیلا جان یه حسنی که خونه مامان داره اینه که من دیگه حداقل آشپزی و کارای خونه ندارم و می تونم حسابی بشینم سر زبان. چون حتما باید این امتحان رو تا دو یا سه ماه دیگه قبول بشم.
به نظر من یک شخص مطمئن برای پرستاری از بچت بگیر تو خونه خودت، بچه‌ات را نگه داره اینجوری هم خودت و هم بچه‌ات تو آرامش‌ هستید دیگه مهد هم نمی‌بری و هم همسرت و مادرت راحت هستند. بچه هم اگه تو یک محیط باشی بهتره چون هوا گرم میشه بردنش از خونه ممکنه مریضش کنه
نگین ای خداااااااااااااااااا مشکل دارم بگین ای مشکل خداااااااااااااااااااااا دارم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز