2733
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فقط دراشونوباچسب پهن بچسبون که بازنشن نمیخاد بپیچونی

هرکسی روممکنه ببخشم ولی اونایی که نزاشتن جوونی کنم وتواوج جوونی کاری کردن که دلم پیرشه روهیچوقت نمیبخشم...!
2731

اثاث کشی 

یا 

اسباب کشی


تخت که جدامیشه 

برای یخچال و لباسشویی خودشون تکه موکت دارن میپیچن شما فقط چسب بزن

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
آسیب نمیبینه؟

نه چرا اسیب ببینن من چند بار جابجا شدم طبقه 4 طبقه 3 وسیله هام یه خط هم نیفتاد

دختر نازم خونمون با اومدنت روشن کردی... سوالی در مورد مسمومیت بارداری یا پره اکلامپسی داشتید بپرسید...

فروش کارتن بسته بندی

فروش کارتن بسته بندی بستگی به نوع کالا یا جنسی که قصد انتقال آن را داریم می تواند متغییر باشد اگر کارتن در نظر گرفته شده برای بسته بندی مناسب نباشد و از ظرفیت کافی برخوردار نباشد احتمال اینکه کالا آسیب ببیند را چندین برابر می کند. فروش کارتن اسباب کشی باید مطابق با استاندارد صورت پذیرد.

فروش کارتن بسته بندی  باید مطابق با استاندارد باشد بدین صورت که کارتن­ های 5 لایه مخصوص که برای اسباب­ کشی و بسته­ بندی وسایلی که ممکن است در جابجایی و حمل دچار آسیب و خسارات جبران ­ناپذیری شوند استفاده نمایید. در واقع تنها در این صورت است که شما می­توانید با خاطری امن و آسوده اقدام به جابجایی وسایل حساس نمایید. هرچند نحوه‌ی بسته‌بندی و حمل‌ونقل نیز در این امر تأثیر زیادی دارد.

کارتن مخصوص برای اسباب‌کشی کارتنی مقاوم با ابعادی مناسب و دلخواه است که جهت قرار دادن لوازم و بسته‌بندی آن استفاده می‌شود. با خرید کارتن مخصوص برای اسباب‌کشی نه‌تنها لوازم خود را از خطرات ناشی از برخورد به در و دیوار ایمن نگه می‌دارید بلکه عملیات حمل‌ونقل نیز برای شما کاملاً راحت می‌شود.

کارتن مخصوص و نو برای اسباب‌کشی از لحاظ اندازه باید مناسب باشد نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشد. این‌گونه کارتن‌ها در ابعاد معینی تولید می‌شوند و به‌طور استاندارد برای قرار دادن لوازم‌خانگی و اداری طراحی‌شده‌اند.فروش کارتن بسته بندی در سایت های معتبر کمک زیادی در این زمینه دارد.


2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز