2737
2734

ساندویچ همبرگر یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین فست فود ها است و خیلی سریع و به آسانی تهیه می شود. همانطور که می دانید اکثر بچه ها و حتی بزرگتر ها عاشق ساندویچ هستند و امروزه انواع ساندویچ را می توانید از اکثر رستوران ها و فست فود ها تهیه کنید.

ساندویچ ها انواع مختلفی دارد، از جمله ساندویچ زبان، مرغ، همبرگر، چیز برگر و ... با این وجود شما می توانید ساندویچ را به راحتی در منزل با مواد اولیه سالم درست کنید. مثل همبرگر با گوشت چرخ کرده و یا پودر سویا.

به هر حال اگر با طرز تهیه ساندویچ همبرگر آشنایی ندارید، ما در این دستور آشپزی ساده بارونک، مواد لازم و طرز تهیه ساندویچ همبرگر را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این ساندویچ خانگی خوشمزه را به صورت بازاری و مرحله به مرحله درست کنید.
مواد لازم ساندویچ همبرگر 4 نفر
همبرگر 4 عدد
نان ساندویچ 4 عدد
خیارشور به میزان لازم
گوجه فرنگی به میزان لازم
کاهوی خرد شده به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
مراحل تهیه و درست کردن ساندویچ همبرگر خانگی

1. برای درست کردن ساندویچ همبرگر در منزل می توانید همبرگر مخصوص یا معمولی را از فست فودی فروشی ها خریداری کنید و یا اینکه در منزل به صورت خانگی آن را درست کنید. 

2. بعد از اینکه همبرگرها را آماده کردیم، در یک تابه مقداری روغن می ریزیم و روی حرارت ملایم می گذاریم تا روغن داغ شود.

3. سپس همبرگرها را داخل تابه می ریزیم و دو طرف همبرگرها را با حرارت ملایم سرخ می کنیم. توجه کنید حتما باید با حرارت ملایم سرخ کنید چون اگر حرارت را زیاد کنید، همبرگر می سوزد و خوشمزه نمی شود.

4. در این مدت زمان کاهو، خیارشور و گوجه فرنگی ها را به شکل ورقه ای خرد می کنیم. و کنار می گذاریم. نان های ساندویچ را هم از وسط باز می کنیم و کمی داخل آن ها را تخلیه می کنیم و کنار می گذاریم.

5. وقتی همه همبرگرها به خوبی سرخ شدند، آن ها را به همراه خیارشور، کاهو و گوجه فرنگی داخل نان های ساندویچ می گذاریم.

6. حالا ساندویچ های همبرگر آماده شده را با سس کچاپ، سس خردل و یا هر سس دلخواه دیگر که دوست داشتید سرو می کنیم. امیدواریم از خوردن این ساندویچ همبرگر خانگی خوشمزه لذت ببرید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
طرز تهیه همبرگر با گوشت چرخ کرده بگو

مواد لازم تهیه همبرگر با گوشت چرخ کرده برای 4 نفر
گوشت چرخ کرده کم چرب      500 گرم
پیاز      1 عدد
تخم مرغ      1 عدد
سیر      2 حبه
آرد سوخاری      2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه     به میزان لازم
مراحل تهیه و درست کردن همبرگر خانگی

1. برای شروع، ابتدا پیاز و سیر را پوست می گیریم و به کمک رنده دستی آنها را خیلی ریز رنده می کنیم و در یک صافی آب اضافی اش را می گیریم.

2. سپس گوشت را روی سطح صاف مثل تخته گوشت پهن می کنیم و پیاز و سیر رنده شده، تخم مرغ، نمک و فلفل را روی گوشت پهن شده می ریزیم.

3. بعد از اضافه کردن مواد، اطراف گوشت را به طرف مرکز جمع می کنیم و شروع به ورز دادن گوشت می کنیم. گوشت را به خوبی ورز می دهیم تا بافت بهتری داشته باشد، تا جایی که احساس کنیم مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شده باشد.

4. بعد از ورز دادن، دوباره گوشت را روی تخته پهن می کنیم و آرد سوخاری را روی گوشت می پاشیم و دوباره خوب ورز می دهیم تا گوشت بافت نرمی داشته باشد و از حالت چسبندگی در بیاید.

5. هنگام اضافه کردن آرد سوخاری، باید پس از پاشیدن مقداری آرد، گوشت را چند دقیقه ورز دهید، اگر گوشت بافت نرم و خوبی دارد، پس آرد کافی است، اما اگر گوشت کمی شل و بد فرم بود، می توانید مقداری هم آرد به آن اضافه کنید. فقط مراقب باشید که زیاد آرد نریزید تا گوشت پس از پخت خشک نشود.

6. حالا گوشت آماده شده را به 4 قسمت تقسیم می کنیم و هر قسمت را روی نایلون فریزر صاف می کنیم تا به شکل یک دایره دربیاید. بعد روی همبرگر های آماده شده را کاغذ روغنی یا کیسه فریزر قرار می دهیم و به مدت یک ساعت درون یخچال می گذاریم تا استراحت کند.

7. بعد از یک ساعت همبرگرها را از یخچال در می آوریم و در یک تابه مقداری روغن را داغ کرده و دو طرف همبرگرها را با حرارت ملایم در آن سرخ می کنیم.

8. وقتی همه همبرگرها سرخ شد، میتوانید آن را به همراه کاهو، خیارشور و گوجه فرنگی خرد شده داخل نان ساندویچ بگذارید و با سس کچاپ، سس خردل و یا هر سس دلخواه دیگر که دوست داشتید سرو نمایید. امیدواریم از خوردن این همبرگر خانگی خوشمزه لذت ببرید.


من تو چندتا تاپیک قبلیم گذاشتم دستور خودمو عکسشم دادم😋

من یه آفرودیتم   🌼تو میتوانی ساعت ها بنشینی و پشت سر من حرف بزنی   خیال‌بافی کنی  قضاوت کنی ،به من تهمت بزنی یا حتی فحش بدهی اما بهتر است بدانی درست همان لحظه‌ای که تمام وجودت پر از کینه شده من در بهترین کافه‌ی شهر نشستم و بستنی وانیلی می‌خورم با تزیین توت فرنگی🍨🍧🍦 خوشمزه است   امتحان کن  
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687