2733
2734
عنوان

خواهرمینا در گوش بچه اذان نمیگن مشکل داره؟

| مشاهده متن کامل بحث + 3211 بازدید | 102 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه بار وضو بگیر بغلش کن همینجور که بغلته یواشکی تو گوش راستش اذان بگو  لازم نیست بهشونم بگی که ...

بچه خواهرشه بخواد نمیخونه چرا یواشکی عین جادوگر ها ورد بخونه تو گوشش😑😑

2728
2738

 در کتاب «بحارالانوار» روایتی نوشته شده مبنی بر این که پیامبر(ص) فرموده اند: «کسی که نوزادی برایش به دنیا می آید در گوش راستش اذان و در گوش چپش اقامه بگوید، بدین ترتیب شیطان به او آسیب نمی رساند».

بنابراین براساس روایت های اسلامی یکی از مهم ترین آثار خواندن اذان و اقامه در گوش نوزاد این است که شیطان را از وجود او دور می کند. آوردن نام خدای متعال در هر مکانی موجب فرار شیطان می شود. شیطان که در صدد نفوذ به قلب پاک انسان تازه متولد شده است، با آوردن عبارت های اذان و اقامه راهی جز فرار نخواهد داشت.

درد ما جز به ظهور او مداوا نشود...

برام خیلی جالبه تو ایران،همه به کار هم کار دارن حتی اذان گفتن تو گوش بچه یکی دیگه،من نمیدونم انگار حریم خصوصی تعریف نشده اس،اصلا طرف میخواد نگه،یا خودش گفته یا نگفته،تو زندگی خودمون انقدر نگران باشیم،این همه گرفتاری نداریم

ببخشید ولی این موضوع به شما ارتباط نداره چرا دخالت میکنی 

من بچم دنیا اومده بود هرکی یه چیزی تو گوشش نیگفت به نوزاد خاک کربلا و خرما اینها میدادن

یعنی چی اخه بچم چیزی میشد جوابشو کی میداد


حالا اگر اون بچه نخواد مسلمون بشه؟ 🤔

کسی چه می داندشاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد،یا پیانو می زندو آواز می خواندوجلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد.کسی چه می داند،شاید تنها شرط معشوقه ی هیتلربه خاک وخون کشیدن دنیا بود                                                   کسی سر از کار زن ها در نمی آورد،با سکوتشان شعر می خوانند،با لبهایشان قطعنامه صادر می کنندباموهایشان جنگ می طلبند , باچشم هایشان صلح! کسی چه می داندشاید آخرین بازمانده ی دنیا زنی باشدکه با شیطان تانگو می رقصد ...💙💙
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز