2733
2734
عنوان

دكتر سحر كيانى نژاد مشاور

608 بازدید | 11 پست

كسى ايشون رو ميشناسه يا واسه مشاوره قبل ازدواج رفته پيشش؟ نظر بديد لطفاً واقعاً حياتيه

اگهتابهحالباخوبيتكسىرواذيتنكردىيهبارامتحانكن!❤️ 

ایشون تو مشاوره پیش از ازدواج عالی هستند. دکتر سحر کیانی نژاد مشاور نمونه دانشگاه تهران در مشاوره پیش از ازدواج و خانواده و زوج و روابط عاطفی. من اینستلشون   drkianinezhad.ir@   رو هم دنبال میکنم جالبه.

برای مشاوره پیش از ازدواج نزد ایشان رفتیم، خیلی صحبت کردیم  کلی هزینه داده شد، اما نتیجه در حد یک جمله کوتاه بسیار بسیار عادی! که واقعا هیچ نتیجه ای در پی نداشت. افرادی مانند ایشان آبروی شغلشان هم میبرند

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
خانم دکتر سحر کیانی نژاد بهترین روانشناس و مشاور خانواده و ازدواج ند. مرسی از معرفیتون. با راهنمای ...

دکتر سحر کیانی نژاد بهترین روانشناس و مشاور خانواده و ازدواج ند. مرسی از راهنماییتون. با راهنمایی ایشون کلی خودمون و همدیگرو شناختیم و خیلی شرایط و اوضاع و احوالمون بهتر شده.

2738

با سلام

من از طریق معرفی خانم دکتر سحر کیانی نژاد  مشاور خانواده و ازدواج در همین سایت به ایشون مراجعه کردم و نتیجه ی خوبی گرفتم چون واقعا دنبال کسی بودم که سابقه ی کار خوب داشته باشه و با تحقیق متوجه شدم سابقه ی کاری در دانشگاه تهران و علامه دارند هم مدرس هستند و هم مشاور بسیار خوب. خودم رو بهتر شناختم و فهمیدم مشکلم کجاست و با کمک ایشون بهترین راه حل رو انتخاب کردم.

من از طریق سایتشون شماره تماسشون رو پیدا کردم.

با سلام

من از طریق معرفی خانم دکتر سحر کیانی نژاد  مشاور خانواده و ازدواج در همین سایت به ایشون مراجعه کردم و نتیجه ی خوبی گرفتم چون واقعا دنبال کسی بودم که سابقه ی کار خوب داشته باشه و با تحقیق متوجه شدم سابقه ی کاری در دانشگاه تهران و علامه دارند هم مدرس هستند و هم مشاور بسیار خوب. خودم رو بهتر شناختم و فهمیدم مشکلم کجاست و با کمک ایشون بهترین راه حل رو انتخاب کردم.

من از طریق سایتشون شماره تماسشون رو پیدا کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز