2733
2734

فرزندانماان را با ترس‌های ذهنی بزرگ نکنیم.

ترسهای دست‌و‌پا‌گیری را که از کودکی در درونمان ریخته‌اند روی روان فرزندانمان خالی نکنیم.

ترس‌ِ از جن، از چشم خوردن، از موجوداتی که دیده نمیشوند، از انرژی‌های مثبت و منفی، از سنگینی و طلسم و بخت و ...

از خودمان بپرسیم نگران بودنمان چه اتفاقی در ذهن بچه به وجود می‌آورد؟

در او چه ناامنی‌ای بیدار میشود؟ اینکه فکر کند  مادرم مرا با اسپند از شر یک چیز نامرئی که از سمت آدمها به سمت من ممکن است حمله کند محافظت میکند.

فکر کنید با خودتان. آیا این ترساندنِ ذهنی کودکتان نیست؟

مثلا به صورت ذهنی درگیر باشد که الان چشم خورده‌ام یا شاید طلسم شده‌ام و باید دعا بگیرم یا مثلا نکند جنی در من حلول کرده که من این رفتارهای مشکل‌دار را انجام میدهم؟

نتیجه‌ این میشود که فرزندتان در بزرگسالی به جای متمرکز شدن بر زندگی‌اش و جستجو کردنِ دلایل مشکلات در خودش در یک دنیای ذهنی، به دنبالِ رفع مشکل است!

به جای ترسیدن‌های واقعی مانند ترسیدن از اینکه چقدر در هر رابطه تمایل دارد مورد سواستفاده قرار بگیرد؛ یا ترسیدن از اینکه چرا وقتی میخواهد در جمع صحبت کند تمام بدنش قفل میشود؛ یا ترسیدن از اینکه نمیتواند مرز سالمی در روابطش داشته باشد؛ یا ترسیدن از اینکه نمیتواند کتابی را بخواند و تمام کند چون نمیتواند متمرکز باقی‌ بماند یا ترسیدن از اینکه تمام روز میتواند در اتاقش باقی بماند و فقط فیلم نگاه کند یا تلفن صحبت کند، میترسد که نکند کسی طلسمش کرده است که نمیتواند تنبلی‌اش یا شکست‌هایش را جمع و جور کند!

ترس ذهنی با ترس واقعی فرق دارد.

ترس ذهنی یعنی اعتقاد به وجود نیرویی بزرگتر و منفی در بیرون از ما که میتواند ما را درمانده و فلج کند، و ترس واقعی یعنی محرکی در دنیای بیرون وجود دارد و در نتیجه‌ی آن شواهد رفتاری مشخصی دیده می‌شوند.

مثلا شما متوجه می‌شوید که در بیشتر مواقع در رؤیا به سر میبرید و این رؤیاپردازی شما را از دفاع کردن ِ پایان‌نامه‌تان دور میکند یا مثلا در شما توانایی تخریب بالایی وجود دارد و تمام روابطتتان با دلخوری از شما و رفتارهایتان تمام میشود. آیا این نشانه‌های واضح ترسناک نیستند؟ نشانه‌هایی که به‌واقع جلوی چشم‌‌هایتان وجود دارد و ریشه‌اش در درون شماست.

اگر بدانید که این مشکلات به وسیله‌ی 'آدمهای' قبلی زندگیتان به وجود امده، به وسیله‌ی 'خودتان' ادامه‌دار شده است پس نتیجه میگیرید که به وسیله‌ی 'آدمهایی' دیگر میتواند با کمک خودتان ترمیم شود (به وسیله‌ی دارودرمانی یا یک رابطه‌‌ی صمیمانه‌ی حرفه‌ای که بتواند دنیای روان شما را ترمیم کند).

اگر فکر کنید مشکلات به واسطه جن‌ها و طلسم‌ها و دعا گرفتن‌ها به وجود آمده، روزی هم نتیجه خواهید گرفت با کمک آنها یا فالگیر‌ها یا دعانویس‌ها باید ترمیم شوند!

پدر و مادرهایی که نمیتوانند ببینند نقش بیماری‌های روانی خودشان بر فرزندانشان چطور میتواند فرزندانشان را مضطرب، درمانده یا با خلقی نوسانی به بار آورد و به فرزندانشان آموزش میدهند که مشکلاتی که ما و شما در زندگی داریم فراتر از کنترل ماست، همان‌هایی هستند که خودشان در درماندگیِ عمیقی نسبت به مشکلات زندگی خودشان گیر کرده‌اند. فرزندان هم بزرگ میشوند و نمیتوانند دلیل این مشکلات را در خودشان جستجو کنند و دوباره همین سیکل را به ذهن فرزندانشان وارد میکنند.

حتی اگر به عنوان پدر و مادر چنین اعتقاداتی دارید، این اعتقادات را در ذهن خودتان نگه دارید و تا قبل از بیست‌سالگی فرزندتان به او منتقل نکنید. اجازه دهید فرزندتان با علم و آگاهی از توانمندی‌های مشخص یک انسان بزرگ شود. توانمندی انسان در تشخیص بیماری‌ها و گره‌های روان و قدرتش در ترمیم گره‌ها.



حيوانات داروي من هستند ... دردنيايي كه انسانها بيمارم كردند ...!!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742

من همچین مردی رو میشناسم که تو سی سالگی عمل تمام بدبختیهاشو چشم خوردن و دعا و طلسم میدونه.

خداروشکر به هیچ خرافه ای اعتقاد ندارم و دقیقا این به خاطر تربیت خانوادگی هست.دقیقا این ترسهای ذهنی کامل میتونه زندگی یه انسان رو مختل کنه

نگاه میکنم به خودم تو را می بینم تو جایی جز من نداری!!

شخصا به دعا اعتقاد ندارم ولی به وجود انرژی هایی که از محیط ساطع میشن اعتقاد دارم و بدنبالش هم به کارهایی که باعث دفع انرژی میشن معتقدم مثل افکار مثبت و نیک اندیشی و بالو پر ندادن به افکار وسواسی و منفی، بچه هامم اینطوری متقاعد میکنم که مثبت بگید و مثبت فکر کنید شدیدا اسپند دود کردن رو دوست دارم و لی دیگه به ذهن بچه هام کار ندارم، به چشم زخم معتقدم ومیدونم که وجود داره 

نه تنها ترس من کلا مخالفم که به بچه ها یک پیش فرض ذهنی بدیم چیزایی مثل مسایل مذهبی و جنسیتی نباید ای ...

دقیقا. من اصلا این پیش فرضها رو به پسرم القا نکردم. البته تا الان چون بره مدرسه ناگزیر این پیش فرضهارو با میخ میکوبونن تو مخش

نگاه میکنم به خودم تو را می بینم تو جایی جز من نداری!!
2738

چرا دقیقا این متن شما چیزهایی رو منع کرده که تو قرآن سفارش شده بهش دقت کنید...!!!


در قرآن کلی آیه داریم از ضررهایی که شیطان و اجنه به انسان وارد میکنن


اسپند علاوه بر دفع شریات 

یک ضدعفونی کننده‌ی گیاهی و سالمه 


با طلسم و جادو  موافقم که نباید تو ذهن بچه‌ها کرد و در کل موافقم که نباید پیش بچه گفت اما هرچیزی توضیحش یه سنی داره 

و در سن مناسب میشه توضیح داد

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
چرا دقیقا این متن شما چیزهایی رو منع کرده که تو قرآن سفارش شده بهش دقت کنید...!!! در قرآن کلی آی ...

شما مختاريد هر طور صلاح مي بينيد فرزندتون رو تربيت كنيد

حيوانات داروي من هستند ... دردنيايي كه انسانها بيمارم كردند ...!!!
شما مختاريد هر طور صلاح مي بينيد فرزندتون رو تربيت كنيد

قطع به یقین همینطوره.

اما شفاف سازی من برای اون دوستان عزیزی هست که بدون کمی فکر، ممکنه به این متن استناد کنن 


هر کسی که کوچکترین اعتقادی به قرآن داره فقط کافیه در تنها یک سوره مثل ناس دقیق بشه تا بفهمه خدا با توضیح این مسائل در قرآن  انسان رو به چه خطری آگاه کرده، که دقیقا این متن سعی داره این آگاهی رو بگیره 

😊😊😊😊


باز هم تاکید میکنم بنده فقط و فقط استنادم به قرآن و احادیث معتبر هست نه رمال و فالگیر و جادوگرو امثالهم....


صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
قطع به یقین همینطوره. اما شفاف سازی من برای اون دوستان عزیزی هست که بدون کمی فکر، ممکنه به این متن ...

نگران نباشین اینجور متنارو کسی بدون فکر لایک نمیکنه ولی فال و جادو و طلسم و دعانویسو تا دلتون بخواد فکر نکرده مریدشن

اگر زندگی خانوادگی پرتنشی داریم و تحصیلات و تخصص در زمینه خانواده نداریم نسخه ناموفق زندگی خودمون را برای بقیه نپیچیم ! مثال: همه مردها فلانند، همه زنها فلانند، به شوهر رو نده، جواب بدیشونو با بدی بده، ازدواج نکن، ازدواج بکن، بچه بیار زندگیت شیرین شه... حسن ختامشم اینه که روانشناس و مشاور هیچی حالیشون نیس من خودم یه پا مشاورم!  شما اگه بیل زن بودی که در خونه خودتو سرسبز کرده بودی عزیزدل   
نگران نباشین اینجور متنارو کسی بدون فکر لایک نمیکنه ولی فال و جادو و طلسم و دعانویسو تا دلتون بخواد ...

چه خوب گفتین....!!!!!

این هم از جهلشون هست 

خدا به همه‌مون آگاهی بده

آمین

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
قطع به یقین همینطوره. اما شفاف سازی من برای اون دوستان عزیزی هست که بدون کمی فکر، ممکنه به این متن ...

قطعا هركس با نوع تربيت افكار و شيوه زندگي كه براي خودش برگزيده ميتونه يكي از اين دو راه روانتخاب كنه

نه شما ميتوني منو مجاب كني نه من شمارو

ونه من كيتونم با يه متن از دسته شما هم شكل خودم بسازم

پس بهتره جايي كه مربوط به مانيست وارد نشيم

حيوانات داروي من هستند ... دردنيايي كه انسانها بيمارم كردند ...!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687