2737
2739

میخام موهامو رنگ کنم به نظرتون امبره کنم یا رنگ معمولی ؟

اگه رنگ قشنگی میشناسین معرفی کنین .


قدر همو بدونید زیر خاک انتن نمیده.🥀

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2738
سامبره هم داريم؟🧐 چجوريه؟ فرقش با امبره چيه؟

بالیاژ:
بالیاژ لغتی فرانسوی است و به تکنیکی گفته میشود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را بر موهای شما میگذارد.در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ملایم تر و طبیعی تری خواهیم داشت.این تکنیک بسیار پیشرفته است و بین ستارگان هالیوودی بسیار محبوب است.رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر نمی شود و نیاز به ترمیم رنگ ریشه کمتر از حالت های دیگر است.

@kanal_beauty1

آمبره:
آمبره یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ در سالهای اخیر است و به نظر میرسد که محبوبیت آن همچنان ادامه داشته باشد.در رنگ به روش آمبره رنگ تیره از ریشه شروع میشود و هر چه به ساقه میرسیم رنگ روشن تر است.

@kanal_beauty1

سامبره:
سامبره روش جدید تری نسبت به آمبره است.سامبره ترکیبی از آمبره و بالیاژ است. تغییر رنگ از تیره به روشن ملایم تر از روش آمبره است.

@kanal_beauty1

کالر ملتینگ:
این روش مشابه آمبره و سامبره است با این تفاوت که سه رنگ یا بیشتر استفاده می شود لزوما از رنگ تیره به روشن نمی رویم میتوان از هر رنگی در ریشه شروع کرد و به هر رنگی در ساقه رسید.

@kanal_beauty1

فویل:
فویل همچنان محبوب ترین روش برای تغییر دادن رنگ مو است با فویل می توان موها را هایلایت یا لولایت کرد.می توان به یک تغییر ساده بسنده کرد یا هایلایت و لولایت فراوانی داشت و تغییر واضح تری ایجاد کرد.

@kanal_beauty1

با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸                                         فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori 
بالیاژ: بالیاژ لغتی فرانسوی است و به تکنیکی گفته میشود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را بر موهای شما ...

واي كل سوالامو جواب دادي

مرررررررسي عزيزم😍😘

ميشه براي انجام شدن كارم صلوات بفرستيد؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687