2733
2739

از اولین روز پریوده این ماهت 

تا اولین روز پریود ماه بعدت بشمار میشه طول سیکل

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731

به خونی که به طور طبیعی هر ماه از پوشش داخلی رحم جریان پیدا می‌کند، قاعدگی گفته می‌شود. بسیاری از زنان و دختران در زمان و سیکل قاعدگی نشانه‌ها و علائمی را تجربه می‌کنند که ممکن است تمامی آن‌ها طبیعی نبوده و نشان از یک اختلال باشد. شناخت بیشتر قاعدگی و اختلالات مربوط به آن، کمک می‌کند تا فرد از تغییرات ایجاد شده، نگرانی کمتری را تجربه کند و در جهت درمان یا کاهش درد و رنج این دوران تدابیری بیندیشد. عدم آگاهی از تغییرات روانی و فیزیکی در چرخه قاعدگی می‌تواند منجر به کاهش عملکرد یا اخلال در سبک زندگی فرد شود. در ادامه این مطلب درباره قاعدگی، چرخه قاعدگی، تغییرات روانی و فیزیکی این دوره صحبت خواهیم کرد. همچنین مشاوره جنسی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه به دست آورید. برای دریافت خدمات مشاوره جنسی کلیک کنید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز