2733
2734

مستاجرم توی یه سال دو بار جابجا شدم امشب دیگه اعصابم خورد شد راه اب حمامش میگیره ومورد های دیگه که داره برام دعا کنید 

انشالله زودتر صاحب خونه شی عزیزم

یه لحظه صبر کن رفیق لا به لای شلوغی و کلافگی و سخت گرفتن هایزندگی خواستم یه چیزی بهت بگمیه نگاه به پشت سرت بندازمثل همه ی روزایی که گذشتاین روزا هم میگذره‌خواستم بگم حواست هست دیگه؟!ما یک بار زندگی میکنیمحالا ادامه بده :)

انشالله صابخونه شی

کدورت های واقعی رو دور نریزید،آدم ها عوض نمیشوند، کسی ک پارسال آزارتان داد،امسال میتواند نابودتان کند،واقعیت های تلخ رو جدی بگیرید.....


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

انشالله بزودی صاحب خونه بشی عزیزم از این سختی نجات پیدا کنی 😍😍

عزیز دل مادر..😔😔😔بهشت را از خدا برای تو طلب کرده بودم که روی زمین بیاورد... ولی تو آنقدر سخاوتمند بودی که قبل از تولد به دنیا به بهشت رفتی تا مرا به بهشت بکشانی..😢😢😢بی تو سخت است ...بی تو نفسم تنگ است...من را ببخش پسر مهربانم...😢😢😢دنیا برای تو و روح بزرگ تو کوچک بود..😔😔😔 روز شمار تولد تو در ۱۵ هفته و ۵ روز مانده به تولد؛برای همیشه در قلب و روح من ثابت ماند...عشقم ...ترا به بهتر از مادر سپردم😢😢😢😔😔😔😔😔😔
2738

خدا گره از همه مشکلات باز کنه. دشمن شاد نباشیم

ای محبوب من ! چه لذت بخش است نسیم یادتو آن گاه که بر دل های ما می وزد. چه شوق آفرین است نگاه عاشقانه تو. چه شیرین و آزادی بخش است زندگی در کنار تو و زیر سایه لطف و رحمتت. چه سکر آور است جام های محبت تو که از چشمه های عشق نوشیدهمی شود. چه سخت و جگر سوز است آتش هجران و فراق تو . چه جان پرور است خنکای نسیم وصال تو. ای مهربان ترین مهربانان عالم .   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز