2737
2739

سلام دوستان. من دنبال یه شخصی میگردم که همه اطلاعات هویتیش رو دارم حتی یه شماره حساب هم ازش دارم و یه شماره که سه رقم وسطش رو نمیدونم. نه ازش پولی میخوام نه کلاهبرداره. فقط باید پیداش کنم و به کمکش نیاز دارم.تو شهری که قبلا زندگی میکرده رفتیم گشتیم نشده که پیداش کنیم.یه وکیل هست میتونه کمکم کنه ؟؟؟چیکار باید بکنم؟؟؟

خدایا ثمره عشقم رو در پناه خودت حفظ کن😍😍😍

خب برو پیش یه وکیل باهاش حرف بزن

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
خب برو پیش یه وکیل باهاش حرف بزن

آخه قبلا با یه وکیل تماس گرفتم گفت مشکلت قانونی نیس از دست ما کاری بر نمیاد الان میخوام بدونم وکیل دیگه ای نیس کمکم کنه.

خدایا ثمره عشقم رو در پناه خودت حفظ کن😍😍😍


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز