2737
2739
عنوان

تغییرحالات روحی در بارداری

881 بازدید | 11 پست
سلام.من تازه عضوشدم و خوشحالم که این سایت را پیدا کردم.من 5هفته است که باردارم ولی خیلی حالم بده.به شدت حالت تهوع دارم.حوصله هیچکاری را ندارم .زندگیم مختل شده.چیکار کنم؟هیچی خوشحالم نمیکنه.
سلام یلدا جان ناشکری نکن و قدر آرامش زندگیت و نعمت ها را بدان اگه جای من بودی چکار میکردی؟ من وقتی فهمیده باردارم که مثل تو 5 هفته ام بود و دو هفته هم بود پدرم فوت شده بود و در آخر هم به خاطر شرایط بد روحی نی نیم سقط شد
با تولد پسرم خداوند معجزه ای را برای یک عمر در برابرم قرار داد .

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
عزیزم من انقدر حالم بد شده بود که همش میگفتم هیچکس مثل من نشده وگرنه همه سقط میکردن. تحمل کن با اینکه خیلی سخته ولی تموم میشه و ارزششو داره. تغذیتم خیلی خیلی اهمیت بده.
زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد زیبایی تنش را نشان نمی دهد. دکتر شریعتی
مرسی که گفتید.ولی واقعا سخته.خیلی هم دیر میگذره این چند روز اندازه جند ماه گذشت.برامون دعاکنید.درضمن هفته پیش رفتم دکتر فقط ساک حاملگی و جفت را دیدولی جنین نبود گفت دو هفته دیگه بیا.خیلی نگرانم.سونوی واژینال کردم.
منم خون بالا می آوردم و 7 کیلو کم کردم. چهار ماه بود که عروسی کرده بودم و پدرمم سه ماه بود که فوت کرده بود. سر کارمم هر کی میرفت برای زایمان دیگه اخراج میشد.منم به کارم احتیاج داشتم.سر کار هیچ کس منو درک نمی کرد. به بوی یکی از همکارام ویار پیدا کرده بودم، انقدر که وقتی میدیدمش خون بالا می آوردم.
زنی که زیبایی اندیشه پیدا کرده باشد زیبایی تنش را نشان نمی دهد. دکتر شریعتی
2740
وای....................من خیلی سخت بهم میگذره
ولی شماها را که خوندم، به خودم امیدوار شدم.......خدا را شکر

البته من حالا که 5 ماهم شده و دوره بحران را پشت سر گذاشتم: لگن و بین پاهام به شدت درد میکنه
شکم و سینه هام شبانه روز میخاره و میسوزه
ترش میکنم خیلی زیاد
استراحت مطلق هستم و چند ماهه گوشه خونه پوسیده ام و......
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687