2733
2734

پسری با دختری ازدواج میکنه که پشت سرش حرف بوده ولی خودش با دختره حرف میزنه و میگه همش دروغه.در دوران عقد اطرافیان و دوستان همش به پسر تذکر میدن که زنت گذشته خوبی نداره ولی دختر هربار گریه میکنخ و میگه بیگناهم. پسر از دختر میخاد گواهی بکارت بیاره که دختر نمیاره و پسره میره دادگاه شکایت میکنه و دختره میگه کار خودش بوده.خلاصه توو دادگاه اثبات میشه یجورایی کار پسر نبوده و این دختر سالهاست بکارت نداره.باللخره طلاق صورت میگیره. حالا خانم ها سوالم اینه آیا ازدواج با این پسر برای خانمی که ازدواج دومشه چه معایبی داره؟ امکان داره شکاک باشه؟ اخه شنیدم همش اعصابش خورده بخاطر اون انتخاب.

پسر بی نهایت احساساتی و مهربانه و تحصیل کردس. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

خب اين چطوري قبول ميكنه با كسي ك بكارت نداره ازدواج كنه

اون يكي رو بخاطر بكارت طلاق داده

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    

کلا ازدواج با پسری ک تو عقد جداشده مشکل داره

نمونش خودم ک هزاربار میمیرم ک نکنه بهش فکر کنه یا باهاش در ارتباط باشه... 

یبارم ااسمشو آورد پیشم و آه کشید، اینا ی زن رو میکشه

صلوات میفرستین برای حاجتم 😞 
2738

نه کار درستسی نیس اون باید با یکی با شرایط خودش ازدواج کنه. ک طلاق گرفتع باشه 

اینایی ک.میشینن میگن زن باید فلان باشه و بیسار باشه همش الکیه.زن فقط باید مستقل باشه بخصوص از  لحاظ مالی .دعا کنید منم شاغل بشم 😍

این قصه اصلا باور کردنی نیست. من باشم حتما با دختر خانومی که ایشون ازشون جدا شده صحبت می‌کنم. 

به طور کلی ازدواج با آقا یا خانومی که توی دوران عقد جدا شده مشکلی نداره. وقتی اخلاق‌ها و خانواده‌ها نمی‌خورده و خلاصه داستان معقولی بوده. ولی وقتی قصه را اینجوری تعریف می‌کنند که طرف دیو دو سر و خیلی مشکل دار بوده و همه‌ی مشکلات از یک طرف بوده، من شک غریب به یقین می‌کنم که یک قصه ساختگی هست.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»
خب اين چطوري قبول ميكنه با كسي ك بكارت نداره ازدواج كنه اون يكي رو بخاطر بكارت طلاق داده

خب اولی دروغ گفته ولی برای ازدواج دومش یه خانم بیوه رو انتخاب کرده و دروغی در کار نیس

2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز