2752
2734
عنوان

پرستار بچه مسلط به زبان انگلیسی میخوام ؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 6642 بازدید | 42 پست
سلام عزیزم
من پست شما رو ی کم دیر دیدم منم برای پسرم یک پرستار انگلیسی زبان دارم ازش سوال میکنم اگه کسی رو میشناخت برات ایمیل میکنم. من خیلی راضیم فکر خیلی خوبیه.
خیلی متاسفم که اینجا بجای راهنمایی، همدیگرو مسخره میکنیم.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

سلام دوستان
بنده علی امینی هستم و دقیقا در این حوزه فعالیت می کنم. خوشحال می شم به تاپیکی که از مردادماه تا کنون در این مورد درش مشغول بحث هستیم سری بزنید و بنده در خدمت پاسخ گویی به سوالات شما باشم.

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=534836&PageNumber=1
١-آموزش زبان به کودک اشتباه محض است اما پرورش کودک دوزبانه با آموزش زبان به کودک تفاوت دارد. ٢-فرصت برای دوزبانه شدن محدود است ٣-آموزش لغت، ترجمه کردن و مخلوط حرف زدن دو زبان با کودک اشتباه و مضر است. اینساگرام: dozabaneh وبسایت: http://www.zabanefarda.ir تلفن دفتر: 02166479860 کانال تلگرا م: @aminicartoons
کار بسیار خوبی میکنی افرین به تو مادر و مادرهای شبیه تو ...خدا کمکتون کنه واینم بگم که منم معتقدم که خیلی ها بنام اسلام خون مردم رو توی شیشه کردند در همه جای دنیا و منم همچین اسلامی رو قبول نداراسلام ..اسلام حضرت محمد صلوات ال...و عدالت عدالت علی علیه سلام
2731
آفرین فکر خوبی کردی. من که هم رشته تحصیلیم زبانه و هم تحصیلاتم خارج از کشور بوده . زبانم تکمیله اونوقت اصلا باهاشون حرف نمیزنم. تو فکرم بنویسمشون کلاس نمیدونم چرا انقدر مشغله فکری دارم که یادم میره روزا کمی برا اینکار وقت بذارم. واقعا یادگیری زبان یک نیاز اجتناب ناپذیره. امیدوارم موفق بشی.
برو سفارت فیلیپین و در خواست پرستار بده،ویزاشو شما میگیری و سفارت یکیو معرفی میکنه،حقوقشون هم ماهی 250 دلار بود، البته سه چهار سال پیش الان نمیدونم چقدر میگیرن،،ولی زبانش پرفکت بود،،
اﻧﺴﺎن ﮐﻪ ﻏﺮق ﺷﻮد ﻗﻄﻌﺎً می میمیرد؛ ﭼﻪ در درﯾﺎ، ﭼﻪ در رؤﯾﺎ، چه در دروغ، ﭼﻪ در ﮔﻨﺎﻩ، چه در خوشی، چه در قدرت، چه در جهل، چه در انکار، چه در حسد، چه در بخل، چه در کینه، چه در انتقام. . . مواظب باشیم غرق ﻧﺸﻮﻳﻢ! انسان بودن، خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان چندانی ندارد… ((گاندی))
اگه قصد مهاجرت داری عجله نکن و نگران هم نباش. بچه ها بیرون از ایران خیلی بهتر انگلیسیی یاد میگیرن و با لهجه خوب. منم فکر نمی کنم کسی که خیلی خوب بتونه انگلیسی صحبت کنه بیاد با دو تا بچه وقت بگذرونه حتی اگه قراره صرفاً حرف بزنه نمیدونم چه حقوقی در نظر گرفتین اما همچین کسی میتونه بره تافل و آیلتس و مکالمه و... خصوصی تدریس کنه با دستمزد بالا و با آدم بزرگها باشه که دردسر کمتری دارن و مشکلات خیلی کمتری ممکنه پیش بیاد.
خدایا برای این هدیه آسمانی که به من دادی به اندازه بزرگی خودت ازت متشکرم. دل همه منتظران را با هدیه هایت شاد کن. خودت مراقب پسرم باش.
عزیزم خیلی خوبه که به فکر هستی ولی این حرفتون وتوهین به ادم ها وجامعه یعنی هنوز برای زندگی توی یه کشور دیگه اماده نیستی چون تمام دنیا به هم به دید احترام نگاه میکنن واز جوامع و کشورهای دیگه با نژاد های مختلف کنارهم زندگی میکنن فکر کنم شما و من که قصد مهاجرت داریم هم بعد از ایران شهروند درجه دو حساب میشیم دوستداری چقدر به عنوان یه ایرانی بهت احترام گذاشته بشه ؟
قشنگترین صدای زندگی تپش قلب توست با شکوهترین روز دنیا تولد توست روزی که دنیا امدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که ارامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است بها نه ی زندگیم تولدت مبارک
من دنبال یک پرستار متعهد و با تجربه هستم، پسرم ٣سال و نیم. پرستار کنونی خیلی د وستش داره ولی کارها و رفتارهای شخصیش مناسب نیست. تا پسرم کوچکتر بود این مسئله خودشو نشون نمیداد ولی الان وقتی این خانم پای تلفن با خانوادش بحث و جدل با حرفهای نامناسب میکنه پسرم میشنوه و بعدا تکرار میکنه، کلا پرستار حدومرزها رو گمً کرده و حرف شنوی آنچنان مطلوبی هم نداره. شما میتونید کمک کنید کسی دیگری میشناسید؟ به شرکتها معتبر زنگ زدم و ٢٠ نفر مصاحبه کردم ولی یکی از یکی نامناسبتر...😒

پرورش کودک دوزبانه:

بهترین روش برای اینکه یک بچه کوچک ( ۱ تا ۵ ساله ) بتواند دو زبان را همانند زبان مادری صحبت کند این است که حداقل یک شخص به طور کامل و پیوسته با کودک به یک زبان صحبت کند. مثلا پدر به زبان فارسی صحبت کند و مادر به زبان انگلیسی . البته اگر شما به یک زبان تسلط ندارید داشتن یک معلم زبان انگلیسی مسلط به زبان به صورت دائمی می تواند مفید باشد.

ما میتوانیم به صورت تمام یا نیمه وقت، با کودک شما زبان انگلیسی را نه بصورت آموزشی و ترجمه ای یا کلمه ای و مخلوط، بلکه کاملا مثل زبان مادری و زبان اول، کار کنیم. به گونه ای که فرزند شما به انگلیسی بازی میکند یا حتی خواب میبیند.

شایان است که هیچ کلاس یا مهد دو زبانه ای قابل مقایسه با این روش نوین نیست. ولازم به ذکر است که این روش در زمان و هزینه ی شما کاملا صرفه جویی میکند.

سلام عزیزم من پست شما رو ی کم دیر دیدم منم برای پسرم یک پرستار انگلیسی زبان دارم ازش سوال میکنم اگه ...

سلام مامان رویین شما پرستار انگلیسی زبان میشناسید که معرفی کنید؟ اگر امکانش هست ممنون میشم🙏

نردبان خلق این ما و منیست/عاقبت این نردبان افتادنیست/هرکه بالاتر رود ابله تر است/استخوان او بتر خواهد شکست/مولانا
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687