2737
2734
سلام دوستای گلم من الان ساکن کوالامپور هستم و پسرم اینجا رفته مدرسه میخوام ببینم اگه ناچارا برگردم ایران مدرسه بین المللی تهران میتونم ثبت نامش کنم که بره یا باید بره مدارس معمولی و فارسی یاد بگیره :(
واسه تصمیم گیریم ای نکته خیلی مهمه چون پسرم اصلا فارسی بلد نبست
چه پایه ای هست و به چه زبانی خونده تا حالا؟

اگه انگلیسیه که اصلا نگران نباش
تو مدارس تطبیقی باهاش دو زبانه کار می کنن که یکی از زبانها فارسیه و یکی اون زبان مبدا

تا بچه آماده نشه
تو مدارس معمولی نمی فرستنش
مثبت اندیش باش.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2740
شیرین جان خیلی از مدرسه ها روی زبان بیشتر از مدرسه های دیگه تاکید می کنن و حتی می تونی بذاریش کلاس و یا براش معلم خصوصی بگیری بعدم خوبی بچه ها اینه زبانی که تو محیط یاد گرفتنو دیر فراموش می کنن

ولی فکر نکنم اینجا مدرسه ای باشه که فقط به بچه های ایرانی به زبان انگلیسی درس بده
خواهر زاده من مدرسه بین الملل میره تو شهرک غرب ، درساشون اینگلیسیه ولی متاسفانه اصلا سواد انگلیسیه معلما بالا نیست ، اگه میخواد با سیستم اینجا کلا ادامه بده بزارش تطبیقی ولی اگه امکان داره برگردین بین الملل بهتره .
هر چی آرزوی خوبه مال تو ، هر چی که خاطره داری مال من ...
اون روزای عاشقانه مال تو ، این شبای بی قراری مال من ...
شیرین جان اینو پیدا کردم :

اده 14- مدت تحصیل در مجتمع تطبیقی علی‌الاصول یک سال می‌باشد. در موارد استثنایی با تشخیص شورای معلمان دورة مربوط در مجتمع دانش‌آموز می تواند برای یک سال دیگر در مجتمع تطبیقی ادامه تحصیل دهد.

تبصره- در موارد بسیار ضروری با تشخیص و پیشنهاد شورای معلمان دورة مربوط در مجتمع و تأیید ادارة کل امور بین‌الملل، دانش‌آموز می‌تواند برای سومین سال تحصیلی در مجتمع تطبیقی ادامه تحصیل دهد.

ماده 15- تأیید هرگونه گواهی تحصیلی و کارنامه‌های صادره توسط اداره کل اموربین‌الملل انجام خواهد گرفت.

موضوع: اساسنامه مجتمع آموزشی تطبیقی مشتمل بر شش فصل و پانزده ماده و هشت تبصره در پانصد و سی و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 10/11/1370 به تصویب رسید. صحیح است، به مورد اجرا گذراده شود.

اینم برای مدارس بین الملل:

به گفته دبیرکل شورایعالی آموزش و پرورش ، دانش آموزان ایرانی که بخشی از تحصیلات خود را در کشورهای خارجی گذرانده اند، اگر تحصیلات شان در مدارس تطبیقی یا دیگر مدارس ایران ممکن نباشد ، به تشخیص کمیسیون مدارس خارج از کشور برای مدتی معین می توانند در این مدارس به تحصیلات خود ادامه دهند.

مهدی نوید افزود : متقاضیان برای نام نویسی و پذیرش در این مراکز آموزشی باید دارای جواز معتبر اقامت در ایران باشند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش اضافه کرد : متقاضیان ایرانی نام نویسی در پایه اول ابتدایی که یکی از والدین آنان به دعوت رسمی سازمان ها و یا دانشگاه ها برای مدت معینی به ایران آمده باشند بنا به تشخیص کمیسیون خاص دفتر مدارس خارج از کشور می تواند در این مدارس بین المللی ثبت نام کنند.

نوید گفت : شرایط سنی نام نویسی در این مدارس ، تابع ضوابط دیگر مدارس خواهد بود و دانش آموزانی که سن ورود به دبستان در کشور محل اقامت قبلی آنان پنج سال و نیم باشد نیز می توانند با نام نویسی در این مراکز آموزشی به تحصیل خود ادامه دهند.

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زناشویی

سانیsuny | 25 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   بهاران7979  |  18 ساعت پیش
توسط   _khab_  |  6 ساعت پیش