2733
2739
عنوان

نذر کردن اشتباهه؟؟

111 بازدید | 13 پست

شوهرم بیکاره نذر کردم بره سرکار حقوق یک ماه رو خیرات کنم حالا یکی بهم گفت تو داری واسه خدا شرط میزاری واسه همین اگه قرار باشه استخدام بشه نمیشه اره اینجوریه؟؟؟

اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

اره .کلا یه حدیث دایم نذر کردن فرقی در تقدیر نداره فقط مالی رو از دست شخص خارج میکنه

.باید یکی او را دوست می داشت! باید لااقل یکی او را دوست می داشت، یکی که مهربان و دلسوز بود، یکی که از او می پرسید: «دلش می خواهد به گردش برود، یا غذا بخورد؟» یا کسی که به او می گفت: «بدون پالتو بیرون نرو، سرما می خوری!»، «وقتی کسی آدم را دوست نداشته باشد، زندگی چقدر سخت است! »

ابن ک خوبه ‌‌ 😂😂

۱۵ سال پیش دوستم دانشگاه قبول شده بود . بعد ی مادر بزرگ پیری داشت .گفت من نذر کردم ترانه قبول بشه فلان قد پول بده به فلانی🤣🤣🤣انقد خندیدیم بهش..

در گاوبازی؛ جایزه نفر اول به کسی تعلق می گیرد که نسبت به حملات گاو بهترین جا خالی را داده باشد!  نه به کسی که با گاو درگیر می شود ... در زندگی هم اگر گاوی به سمت شما می آید کنار بکشید...
2738
نه نذر خوبه. ولی خودمونیم با شوهرت درمیان گذاشتی و راضیه کل حقوق ماه اول رو بده ؟ اگه راضی نیست نذر ...

بله هردو باهم این تصمیم رو گرفتیم 

اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز