2733
2739

الرژی نشنیدم. سینوزیت اگه علتش گرفتگی و پلیپ باشه جراحی بهترین راه. کاری که من کردم. این قدری حالم بد شده بود مسکن و انتی بیوتیک و امپول  جواب نمی داد. چشمام درد می گرفت نمی دیدم دیگه. 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

طب سوزنی انجام بدید. میتونید پیس یه دکتر طب سوزنی خوب برید. ولی قبلش یه دکتر دیگه معرفی میکنم که تخصص اصلیش درد و دیسک و ... هست و فوق العااااااااااده است. ولی در کنارش طب سوزنی هم انجام میده. اگر‌خواستید مشخصاتش رو میگم. خیلی با اخلاقه. منم سینوزیت دارم.البته من برای مشکل گردنم پیشش رفتم ولی چون طب سوزنی هم کار میکرد در مورد سینوزیتم هم پرسیدم. گفت اگر سینوزیت تون آلرژیک باشه میتونم براش کاری بکنم. گفت بذار فعلا گردنت رو خوب کنیم بعد میریم سراغ سیتوزیتت. این دکتر چون هم طب مدرن رو میدونه( متخصص درد) و هم طب مکمل رو میدونه ( کایروپرکتیک در زمینه همون مشکلات استخوانی و همین طور طب سوزنی که طب کل نگر هست ) بسیار دکتر خووبیه‌‌. پزشکان طب مکمل توانایی اینو دارن که وقتی شما از مشکلتون میگید ریشه یابی کنن و دلیل واقعی رو پیدا کنن. یعنی ممکنه مشکل شما در جایی از بدنتون باشه و ریشه اش جای دیگه باشه. به عنوان مثال ممکنه شما شنواییتون کم شده باشه و اون علتش رو مشکلات گردن و رگها و اعصابی بدونه که از ناحیه گردن رد میشن و تحت فشارن. بعد کایروپرکتیک و چند نکته که میگه رعایت کنید مشکل گردنتون رو حل میکنه و میبنید بهتر می شنوید. یا ممکنه اونو حاصل اضافه وزن بدونه و توصیه به لاغری بکنه و همزمان طب سوزنی انجام بده برای لاغری شما. قبل از عمل این راهم امتحان کنید.

2728

من طب سوزنی رفتم ولی فایده نداشت طب سنتی تسکین داد ولی باز دوباره درد شروع شد

طب جدید نتوانست کار کند 

دکتر هنوز نگفته جراحی کن زیرا عفونت ندارم فقط منشا ان الرژی 

نمی دانم چه کنم تا از این وضعیت نجات پیدا کنم؟

کسی مثل من الرژی فصلی داشته باش بعد دوچار سینوزیت شود بعد رفته عمل کرده و راضی باشه که دیگه چند سال سینوزیت ندارد ؟؟؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز