2737
2739

روغن هفت گیاه

ترکیبات: روغن های کنجد – آفتابگردان – بادام تلخ – سیاهدانه – هسته آلبالو – رزماری – مورد

کاربرد : تقویت بدن – تقویت نیروی جنسی – تقویت پوست

خرید این محصول در فروشگاه کیمیا فارمد



طبع: گرم و خشک

ماده موثره: اولئیک اسید – لینولئیک اسید – پالمتیک اسید – تانن – پینن – ویتامین A  و E

اثرات فارماکولوژیکی :

در طب سنتی به اثبات رسیده است که ماساژ با روغن های دارای طبیعت گرم و خشک باعث تقویت نیروی جنسی می شود. ماساژ با روغن‌های گیاهی از روش‌های درمانی محسوب می‌شود، به این صورت که مولکول‌های ریز روغن در اثر ماساژ بر روی پوست به راحتی جذب می‌شود و اثرات دارو به لنف و جریان خون نفوذ می‌کند که خود موجب پاکسازی بدن از مواد زائد می‌شود.

حرکات روان ماساژ بر روی پوست، سبب گرم شدن عضلات و تسهیل جریان گردش خون شده و بافتهای بدن را آماده می کند. روغن های سبک مانند روغن آفتابگردان و یا روغن بادام که حاوی ویتامین های A و E است و اثرات مفیدی در باروری و رشد اسپرمها و تنظیم هورمون های جنسی و به تبع آن تقویت جنسی دارد.

ویتامین E، هم باعث جوان کنندگی و شاداب کنندگی پوست  وهم نگه داشتن سطح تمایلات جنسی در حالت نرمال و جلوگیری از کاهش میل جنسی می شود .

کنجد: ماساژ با روغن کنجد موجب درخشندگی و نرم شدن پوست می شود. روغن کنجد به گروه اسیدهای اولئیک – لینولئیک متعلق است. برخلاف روغن‌های گیاهی دیگر در این گروه، درصد اسید اولئیک روغن کنجد حدود ۴۵ درصد و اسید لینولئیک آن حدود ۴۰ درصد از مجموع کل اسیدهای چرب آن می‌باشد. روغن کنجد به راحتی توسط پوست جذب میگردد. هنگامی که این روغن برای ماساژ به کار می رود، جریان خون را بهبود بخشیده و سلول های آسیب دیده را ترمیم می کند.

سیاهدانه: روغن سیاهدانه روغنی است با طبیعت گرم و خشک و به سالار روغن‌ها مشهور است و پیامبر به آن حب البرکت می‌گفتند. برای تقویت نیروی جنسی، استفاده موضعی از این روغن بر اعضای تناسلی و کمر مفید است. این روغن می‌تواند برای نعوظ نیز مفید ‌باشد.

مورد: مهم‌ترین ترکیبات مورد سینئول، میرتنول، پینن و کامفن است. در قسمت‌های مختلف، از جمله برگ و میوه مورد، تانن، اسانس و مواد رزینی وجود دارد که خاصیت قوی قابض آن مربوط به تانن‌ها است. دانه‌های موجود در میوه حاوی ترکیبات روغنی از جمله اسیدهای چرب اولئیک، لینولئیک و پالمیتیک هستند.

رزماری : اکلیل کوهی یا رزماری گیاهی است با طبع گرم وخواص دارویی فراوان که اهمیت ویژه ای دارد. روغن آن گرم و تحریک کننده و نافذ است. هنگامیکه روغن رزماری به طور موضعی استعمال گردد، گردش خون موضع را افزوده و موجب گرمی و داغی موضع می شود.

خرید این محصول در فروشگاه کیمیا فارمد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز