2737
2734
عنوان

خواهر شوهرم نا محترمم🙂

788 بازدید | 28 پست

سلام خانوما 

خواهرشوهرم خیلی خیلی لاغره یعنی لاغری غیر نرمال که چشماشم از حدقه زده بیرون انواع پودر چاقی و مکمل و حتی شیر خشکم میخوره چاق نمیشه . من درمقابل ایشون اندامم پره نمیگم خوش اندامم ولی در مقابلش عالیم .مشکل اینجاست خواهرشوهرم هر بار منو میبینه میگه وای چقد چاقی😐😐 چقد شکم داری  😐تازه اینقدرم بی چشم و روه تو خونمه سر سفرم نشسته میگه متنفرم از اندامت .

حالا من ۱۰ ماهه زایمان کردم کمی از شکمم مونده بارها و بارها توی جمع جوابشو دادم و ضایعش کردم ولی از رو نمیره و تکرارش میکنه . دیروز ک گفت دیگه سکوت کردم از کل کل خسته شدم 

بنظر شما به مادرشوهرم بگم رفتار زشتش رو؟ گرچه اون هیچ وقت پشت دخترش رو خالی نمیکنه

و خداوند جانشین تمام نداشته های من است.....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

هر چی گفت بگو راست میگی من بد برو ی فکری ب حال خودت کن

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)
2738

وا مثل بچه ها  . 😐😐😐

فقط 11 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
خدایا به هرکسی که دلش نی نی میخواد یه نی نی سالم عطا کن🙏🥺 .. خدایا تو دلیمو برام نگه دار 🙏😍

تو هم میگفتی هر کس یه سلیقه ای داره. مهم اینه که خودم و شوهرم از اندامم خوشمون میاد

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 

نخیر.. مثل دو تا آدم عاقل خودتون حل کنید.

به نظرم یک بار جلوی جمع بگو من فکر می‌کنم تو می‌ترسی کسی به اندام خودت گیر بده شروع می‌کنی جلو جلو به من حمله کردن! نکن این کارها رو...برای شخصیتت خوب نیست.

من مونی هستم که از سال ۸۹ در سایت فعال هستم. یک مدت خودم داوطلبانه به سایت نیومد و وقتی دوباره برگشتم تا در تاپیک‌های قدیمی به خصوص تاپیک خشونت علیه خانوم‌ها فعال باشم، با وضع نابسامان سایت رو به رو شدم. حدود شش ماه پیش بود. داشتم داخل پیام خصوصی با نی نی یار در خصوص مشکلات سایت چت می‌کردم که ایشون «به هوس نیمه شبی» فقط چون قدرت در دستش بود و نباید جایی جواب پس می‌داد وسط صحبت‌های خصوصی بی هیچ اخطار و حرفی من را قطع دسترسی کرد. اکانتی هفت هشت ساله را قطع کرد که باهاش سال‌ها با علاقه در سایتی که دوستش داشتم و بهش اعتقاد داشتم وقت گذاشته بودم! من موندم و این سوال: «واقعا این بود آرمان‌های نی نی سایت؟»

اون از حسادت میخواد تورو بسوزونه با حرفاش ک اگه بری بگی میفهمه ک ب خواستش رسیده بدتر میکنه بهتره ک بی تفاوت باشی خودش خسته میشه..

سعی کنیم یکم مهربون تر و مثبت تر نظر بدیم..ممکنه ی جمله ما، زندگی کسی و برگردونه یا نابود کنه!!!

درمورد اینکه چی جواب بدی یه چیز تو تاپیک حاضرجوابی خوندم بهش بگو از بس شوهرم بهم میرسه چاقم.

اما درمورد خوواهرشوهرت بهش بگو آزمایش بده شاید انگل داشته باشه که باوجود مصرف مکمل و اینا چاق نمیشه

مرو راهی که با ریگی بلغزی            مشو بیدی که با بادی بلرزی تو را قدر و تو را قیمت، گران است        مکن کاری که یک ارزن نیرزی...
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چهره ش چطوره؟

nyusha7747 | 20 ثانیه پیش

کمکککک

ssart | 41 ثانیه پیش
2687