2737
2739
عنوان

حق دارم ناراحت بشم؟قوم شوهر

1868 بازدید | 120 پست

تازه عقد کردم شوهرم یه شهر دیگه تنها زندگی میکنه( خونه مادرشوهرمه ولی خیلی وقته مادرش رفته یه شهر دیگه و بعضی وقتا فقط میاد) و این چندروز که پیشش بودم خودم غذا درست میکردم و مادرشوهرم تازه اومده اینجا.

بنظرتون خودش باید غذای اول رو برام درست میکرد؟

من غذا رو درست کردم ولی رفته بود جایی و همسرم تماس گرفت بیاد ولی نیومد 

تو پرانتز مادرشوهر م سنش 60هست

حق نداری

امیرمؤمنان علی(ع)- خطاب به قنبر- که می‌خواست به کسی که به او ناسزا گفته بود، ناسزا گوید- می‌فرماید: آرام باش قنبر! دشنامگوی خود را خوار و سرشکسته بگذار تا خدای رحمان را خشنود و شیطان را ناخشنود کرده و دشمنت را کیفر داده باشی. قسم به خدایی که دانه را شکافت و خلایق را بیافرید، مؤمن پروردگار خود را با چیزی همانند بردباری خشنود نکرد و شیطان را با حربه‌ای چون خاموشی به خشم نیاورد و احمق را چیزی مانند سکوت در مقابل او کیفر نداد. (أمالی شیخ مفید، ص118، ح2)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738

خیر ... سوال بعدی 

                               معجزه یعنی اینکه حسین و برادرش عباس ، منِ روسیاه رو قابل بدونن و حاجتم رو بدن .خدایا شکرت 💙            خدایا از اولش سپردمش دست خودت تو دلیم رو . خودت نگهشدار. خدایا شکرت 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687