2737
2739
عنوان

خانما بیاین تجربتون رو بگید😉😍🌺

155 بازدید | 19 پست

سلام من از اینترنت یه سری روش برای رشد سریع مو پیدا کردم و میخام اینجا باشما به اشتراک بذارم اگه از هر کدومه این روش ها استفاده کردین و جواب گرفتین به تجربتون رو بگید یا اگه خودتون روش جداگانه ای رو امتحان کردین و نتیجه گرفتین روش و تجربتون رو اینجا بگید تا همه استفاده کنن ممنون که اومدید لطفا بمونید و نظر بدید😘😍🌺

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

استفاده از سرکه سیب برای رشد سریع مو:

یکی از انواع ماسک مو برای رشد سریع موها سرکه سیبه که تاثیر فوق العاده ای داره سرکه سیب فولیکول های زلف ها رو مسدود میکنه و از ریزش اون جلوگیری میکنه و علاوه بر اون ph مو رو متعادل میکنه. ( ph هم که اینجا میدونید منظور اسیدی و بازی بودن مو هست).

برای درست کردن ماسک سرکه سیب مقداری از اون رو با آب ترکیب کنید  و سرتون رو باهاش بشورین.

البته بذارین این ترکیب نیم ساعتی رو سرتون بمونه تا تاثیر بیشتری داشته باشه.

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

مواد غذایی مصرف کنید که اسید چرب امگا ۳ داشته باشن:

امگا۳ به علت داشتن خاصیت ضد التهابی مشکلات فولیکول رو حل میکنه و از ریزش مو جلوگیری میکنه. مواد غذایی مثل ماهی، میگو، روغن زیتون، بذر کتان، گردو و کدو حلوایی حاوی مقدار زیادی امگا۳ هستن که با خوردنشون میتونید نیاز بودنتون به امگا۳ رو تامین کنین و باعث رشد و تقویت موهاتون بشین😉

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

استفاده از سرکه سیب برای رشد سریع مو: یکی از انواع ماسک مو برای رشد سریع موها سرکه سیبه که تاثیر فو ...

ممنون گلم

این دنیا اگه جای خوبی واسه زندگی کردن بود (اسم قبرستوناش بهشت نبود)😏😔
2731

از ماسک پیاز برای رشد سریع موهاتون استفاده کنین😍:

پیاز از جمله آن مواد غذاییست که شاید خیلی آن را دوست نداشته باشند حتی برخی آن را در غذای خود نیز استفاده نمیکنند اما باید بدانید پیاز مواد مغذی فوق العاده ای دارد و برای جلوگیری از ریزش و رشد سریع موها بسیار مفید است. پیاز مقادیر زیادی سولفور داشته که پوست را وادار به ساختن کلاژن کردهو همانطور که میدانید کلاژن برای درست شدن سلول های جدید و جوان ضروريست.

برای درست کردن ماسک پیاز مقداری پیاز را درون غذاساز له کنید تا عصاره آن خارج شود بعد آن را صاف کنید و کف سر را با این عصاره ماساژ دهید.

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

برای رشد سریع موها از آلوئه ورا استفاده کنید :

این گیاه سرشار از مواد مغذی و مفید است و برای بهبود و درمان خشکی و ناراحتی پوستی هم بسیار مفید است.

آلوئه ورا ph پوست را متعادل کرده و آنزیم های مفید بسیاری دارد.

آلوئه ورا فولیکول های موها را تقویت کرده و آنها را مسدود کرده و بهمین طریق مانع از ریزش آنها می‌شود. علاوه بر آن سلول های مرده را بیرون کشیده و کلاژن های پوست را وادار به ساخت سلول های تازه و جوان مینماید

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

از ماسک سیب زمینی برای رشد سریع موها استفاده کنید :

سیب زمینی سرشار از هیدروکربن و نشاسته است و باعث تقویت و نرم و لطیف شدن موها میشود. برای همین میتوانید از آن به عنوان یک ماسک خانگی استفاده کنید.

برای درست کردن این ماسک یک سیب‌زمینی متوسط را درون غذا ساز به طور کامل له کنید و بعد یک عدد سفیده تخم مرغ و مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید  و خوب بهم بزنید تا کاملا با هم ترکیب شوند. چند دقیقه بگذارید این مخلوط به حال خود بماند. سپس به آرامی و با نوک انگشتان آن را به پوست سر بمالید و بگذارید به مدت یک ساعت کاملا به خورد پوست و موها برود برای شستن آن نیز سعی کنید از شامپوهای تقویت کننده استفاده کنید این ماسک را می‌توانید هفته ای دوبار تهیه کرده و استفاده کنید قطعا نتایج مطلوبی خواهید گرفت

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚
2738

از ماسک آبلیمو برای رشد سریع موهای خود استفاده کنید:

موهایی که خیلی چرب هستند ریزش آنها نیز بیشتر است بنا بر این باید اول چربی اضافه موها را گرفته سپس با استفاده از ماسک های دیگر رشد آن را تسریع کنید آبلیمو به مقدار زیاد ویتامین B از ۱ تا ۱۲ را دارد و علاوه بر آن سرشار از آنتی اکسیدان است. فولیک اسید نیز یکی از مواد مغذی در آبلیمو بوده که درشد سریع موها بسیار موثر میباشد. آبلیمو جریان خون را در رگ های پوست سر افزایش داده آن را منظم می‌کند در نتیجه از ریزش آن جلوگیری می‌کند.

برای درست کردن ماسک آبلیمو مقداری آبلیمو را با روغن زیتون و روغن نارگیل مخلوط کنید و خوب هم بزنید و سر و پوست آن را با این ماسک ماساژ دهید این کار را می‌توانید هفته ای یکبار انجام دهید. برای شستن موها از شامپوی شیمیایی قوی و فشار استفاده نکنید و این کار را به آرامی انجام دهید.

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

برای رشد سریع موها از سیر استفاده کنید:

سیر خواص درمانی بسیار خوبی داشته و بسیاری از بیماری های پوستی و بیماری های قارچی موها را درمان می‌کند علت این موضوع وجود آلسین و ویتامین Eو مس در آن بوده که کمک می‌کند ریزش موها متوقف شود و رشد آن سریعتر شود و بعد از یک بازه زمانی کوتاه نتایج رضایت بخشی را در پی خواهد داشت فقط کافیست مقداری سیر را خوب له کنید و آن را روی پوست سر بمالید البته ممکن است پوست را بسوزاند برای جلوگیری از این امر میتوانید یک مقدار خیلی کمی به آن عسل اضافه کنید.

روش دیگری که می‌توانید از سیر به عنوان یک ماسک برای رشد سریع موها استفاده کرد ترکیب آن با روغن زیتون و جوشاندن آن است. مقداری سیر و روغن زیتون را بگذارید بجوشد و بعد از سرد شدن موهای خود را با آن ماساژ دهید و بگذارید نیم ساعت بماند و آن را با یک شامپوی ملایم بشویید.

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚

ماسک تخم مرغ برای رشد سریع موها معجزه می‌کند :

اگر می‌خواهید موهایتان به سرعت باد رشد کند و مشکلاتی مانند زبری و خشکی و کم آبی آنها برطرف شود تخم مرغ را فراموش نکنید. برای این ایرادات سفیده تخم مرغ بهترین دارو و درمان است.

سفیده تخم مرغ را جدا کرده و کمی بهم بزنید و به آرامی روی پوست کف سر ماساژ دهید تا کاملا به عمق و ریشه نفوذ کند. برخی معتقدند زرده تخم مرغ هم برای این کار بسیار مفید است در هر صورت تخم مرغ می‌تواند ماسک خوبی برای رشد سریع موها باشد چون دارای سدیم، پتاسیم، منیزیم، گوگرد و پروتئین فراوانی بوده و به طور کامل موها را تغذیه کرده و آنهارا قوی، شاداب و نرم و لطیف خواهد کرد.

من و عشق و دل دیوانه بساطی داریم.. عقل هم فلسفه می‌بافد و ما میخندیم💚
شامپوی چی؟ چند وقت استفاده کردی گلم؟ 

شامپو ویتامین eکاپوس اسمشه


من این روزا ی حال دیگه ای دارم......جهان من لباس تازه میپوشه...‌‌منو تو دیگه تنها نیستیم چون که....خداباما نشسته چای مینوشه.....
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چجوری برم ؟

ترمهه | 8 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز