2737
2739
خانما .دختر من 2 سالشه.شهریور پارسال یه سفر به تایلند داشتیم که می تونم بگم به من خوش نگذشت اصلا.چون دخترم تمام مدت وی بغل بود و برنامه خواب و غذاش کامل به هم ریخت.بعد تز برگشتن هم تا 1 ماه مریض و بی اشتها بود.حالا امسال خرداد میخوایم بریم ترکیه.ولی شوهرم نظرش اینه که دخترمو نبریم و پیش خانواده م بذاریمش.البته رابطه اش با اونا خیلی عالیه و روزایی که کار دارم یا دانشگاهم پیش اونا می مونه.با این وجود یه کم نگرانم.کسی تجربه مشابهی داشته؟
من که خواهرم مرتب بچه هاش رو میذاره و سفر های یکی دوروزه که مجبور میشه رو میره
بچه ش حتی یه هفته هم پیش منم که خالشم راحت میمونه
مهم فقط همینه که بدونی وابستت نباشه خون به دل مامانت اینا کنه و اونا حوصلشو داشته باشن

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
به نظر من که یه بچه دوساله چیزی از یه سفر تفریحی به ترکیه عایدش نمیشه ! فوقش اینه که آروم باشه و اذیت نکنه
ولی اگه بخای بی طاقت بشی که فایده نداره !
به خودت سخت نگیر
تو و شوهرت اینجوری به هم نزدیک تر میشین
من دوستم آرزوشه دوسه روز بتونه بچه شو یه جا بذاره حتی بمونه تو خونه ! ولی با شوهرش دوتای تنها باشن .. یه کم با هم حرف بزنن و تنها باشن! ولی بچش یه چیزی تو مایه های ترمیناتوره !!! هیشکی جرات نگه داریشو واسه دوساعتم نداره !
از موقعیت استفاده کن حالشو ببر !
سالای دیگه بزرگتر میشه و بیشتر میفهمه و اونم لذت میبره
2740
8روزه اس ولی تا از اهواز بیام تهران و برگردم یه 10 روزی میشه.
وندا جان دقیقا حرف شوهرم هم همینه .میگه بچه که براش خاطره ای نمی مونه و فقط اذیت میشه. برای همینم میگه که نیاریمش
اتفاقا بچه خوب براش خاطره میمونه دختر من 21 ماهشه تمام سفرهایی که از 1 سالگیش به اینور رفتیم یادشه . بار اولی که سوار هواپیما شد تا مدتها براش خاطره بود و همش یادش می کرد .
در ضمن به نظر من شرایط ترکیه خیلی بهتر از تایلنده هم غذاهاش و هم آب و هواش خیلی به ما نزدیکه
من اگه بودم حتما با خودم می بردمش چون هیچکدوم طاقت جدا شدن از هم رو نداریم ضمنا به نظر من بچه کاملا می فهمه سفر رو . من روزایی که پسرم رو تا پارک نزدیک خونه می برم کلی ذوق می کنه مسافرت که جای خود دارد . ترجیح می دم بغلم باشه و نق بزنه تا همش دلواپس باشم
عزیزم به نظر من 10 روز با یکی دو ساعت که بچه رو می ذاری می ری دانشگاه خیلی فرق داره. بچه حتما بهونه ات رو می گیره. مردها همیشه به فکر خوشی خودشونن اما به نظرم کار درستی نیست 10 روز خیلیه. خودت دلت طاقت میآره؟ حالا باز اگه 2 یا 3 روز بود کمتر نگرانی داشت. نمی دونم شاید هم رفتنت درست باشه اما من که نمی تونم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز