2737
2734
عنوان

انگیزه ی شما چیست؟

173 بازدید | 16 پست

با سلام و احترام به تمامی کاربران نی نی سایت
من دانشجو کارشناسی ارشد هستم و برای پایان نامه ام به کمک شما احتیاج دارم.

موضوع من درباره ی انگیزه ی افراد برای به اشتراک گذاری دانش خود در پلتفرم های اینترنتی سلامت می باشد. ممنون میشم کاربران عزیز از انگیزه ها و علت فعالیت خودشون برام در این تاپیک بگن.
من مثالی نمی زنم از انگیزه هایی که در مقالات خارجی مطالعه کرده ام به دلیل اینکه بهتون جهت نداده باشم، ولی اگه موضوع پایان نامه ام براتون مفهوم نیست بگید خوشحال میشم بیشتر براتون توضیح بدم.

از وقتی که برام میزارید پیشاپیش ممنونم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من دچار یه بیماری شدم که  زجر آور و طولانی مدت هست تا بهبودی حاصل بشه.از طریق اینترنت نام بیماری رو سرچ کردم و تو این سایت باهاش برخورد کردم.عضو شدم تا احیانا از طریق اینجا با افرادی که این بیماری رو دارن آشنا بشم و البته شدم

2728

بگذارید یه سرگذشتی از تحقیقم براتون بگم که واسه خودمم جالب بود.
هر کشوری بیماری های مختص به ناحیه ی خودش رو می شناخت و می تونست درمان کنه. یه تایمی کشورهایی که اصلا با مالاریا آشنایی نداشتن مردمش آلوده میشن ولی دکترها چون با علایم مالاریا آشنایی نداشتن تشخیص نمی دادن و خیلی ها از دست رفتن. یه سری اومدن تو اینترنت علایم خودشونو اعلام کردن و درخواست کمک از دکترهای سراسر جهان کردن و بالاخره مشخص شد که مالاریاست و درمان مختص به اون انجام شد. از اون موقع پلتفرم های سلامتی اینترنتی راه افتاد که افراد می یومدن راجب سلامتشون با هم دیگه صحبت می کردن و دکتر به هم معرفی میکردن و ... و بعد تخصصی تر شد و دکترها هم در این پلتفرم ها شرکت کردن و به بقیه کمک می کردن.

از اون جایی که دانش در این عصر قدرت محسوب میشه. من دارم روی انگیزه ی افرادی که دانش خود را در این پلتفرم های سلامتی اینترنتی به اشتراک می گذارند تحقیق میکنم.

مثلا برای دکترها خوشنامی و معروف شدنشون یه عامل بود، یا بعضی پول در قبال اطلاعاتشون می گرفتن و بعضی ها فقط برای خدمت کردن به هم نوع خود.
در ایران تحقیقی در این حیطه نشده و من می خوام انگیزه ی افراد رو دسته بندی کنم و ممنون میشم شما منو در این راه یاری کنید

سرچینگ فر انسور انگیزه چیست؟

انگیزه میتونه مادی باشه. مثلا به کابر فعال هر ماه جایزه ی نقدی داده میشه.
می تونه معنوی باشه که می خواید کمک به دیگران بکنید

یا مثلا می خواید دوست پیدا کنید.

می تونه علمی باشه و بخواید اطلاعات خودتون رو بالا ببرید.

هر کسی برای عضویت خودش اینجا یه انگیزه ای داره. من به مطالعه ی اون می پردازم

2738
شماره گذاشتم از این طریق با یه عده آشنا شدم و با اونا اطلاعات رد و بدل میکنیم از طریق تل

پس همین جا ادامه به صحبت نکردید و به یه گروه تل رفتید؟ همه ی اعضای گروه به بیماریتون مبتلا هستن یا پزشک هم هست در گروه؟ 

در واقع اینجا کسی جواب سوالم رو نداد ولی یکی که مبتلا بود از طریق شماره ای که گذاشتم تل بهم پیام داد که مبتلا هست و منو عضو گروهی کرد که مبتلا بودند.منم شمارمو از سایت بر نداشتم بعد از اون کسایی که بعد از ما مبتلا به این بیماری شدند شمارمو از سایت بر میداشتند و تل بهم پیام میدادند و من هم اونا رو عضو گروهی که شده بودم میکردم تا از اطلاعات ما استفاده کنند

منم میخاستم اقدام به بارداری کنم و یه چیزایی که میخاستم بدونم و اطلاع داشته باشم رو سرچ میکردم، هربارم از نینی سایت جواب سوالم رو میگرفتم از طریق کاربرا و تبادل نظرها، بعدش دیدم اقدامی های بارواری تاپیک دارن و عضو شدم تو نینی سایت تا منم بتونم سوالات یا نظرم رو هم بگم، از طریق همین سایتم با گروهی که اقدامی بودن آشنا شدم و رفتم تو تل و عضو گروه شدم، در کل من جواب خیلی از سوالام رو از اینجا میگیرم، همیشه سرچ میکنم تو این سایت و اطلاعات درباره موضوعم کسب میکنم و اگر موضوعم پیدا نشخ تاپیک میزنم که بالاخره کسایی هستن که جوابت رو میدن، من هم خودم معمولا کسایی که باردار هستن یا مادر هستن و سوالی دارن تجربیاتم رو در اختیارشون میزارم یا جاهایی که نیاز بع راهنمایی دارن نظر میدم و سعی میکنم تو همین سایتم مفید باشم



زادگاه شعرهای من ♡قلب♡ من است...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز