2733
2734
عنوان

آموزش هاشور ابرو را مرحله به مرحله

1307 بازدید | 0 پست

در این مطلب قصد داریم آموزش هاشور ابرو را مرحله به مرحله به شما توضیح دهیم.

آموزش هاشور ابرو قبل از هرچیز رعایت نکات بهداشتی جز مهمترین قسمت آن است.قبل از شروع از سالم و تمیز بودن دستگاه،سوزن


مرحله اول : پوست مشتری را تمیز کنید.پوست فاقد هرگونه کرم پودر،ضد آفتاب،کرم مرطوب کننده و … باشد.در صورت وجود هر یک


مرحله دوم : اطمینان حاصل کنید که مشتری دارای بیماری خاص و یا حساسیت نسبت به رنگ و مواد شیمیایی نداشته باشد.


مرحله سوم : مشتری بر روی صندلی نشته و صورت آن به صورت نیمه خوابیده دقیقا روبروی شما قرار گیرد.


صفحه اینستاگرام را دنبال نمایید و از آموزش های آن استفاده نمایید


صفحه اصلی اینستاگرام


مرحله چهارم : گذاشتن بی حسی است. اگر از بی حسی پماد استفاده میکنید بعد از گذاشتن روی پوست با نایلون به مدت ۳۰ دقیقه روی آن را کاور کنید.اگر از بی حسی پد استفاده میکنید هر ۱۰ دقیقه با سوزن خالی از رنگ روی پوست را خراش دهید ۳ الی ۴ بار. و اگر از بی حسی مایع یا اصطلاحا یخی استفاد میکنید کمی از بی حسی را روی دستمال کاغذی ریخته و روی پوست قرار دهید.


مرحله پنجم : قرینه سازی ابرو به وسیله خط کش چسبی،دیوایدر و یا کولیس…به این صورت که هر دو ابرو از قسمت تاج،آرک و دم دقیقا با هم تقارن داشته باشد. با استفاده از خط کش خط وسط صورت را پیدا کنید.برای تاج اگر خطکش صاف را از قسمت غضروف پایین بینی در نظر بگیریم در حالی که از کوچه داخلی چشم کمی فاصله داشته باشد و آن را رد کند جای تاج مناسب است. برای قسمت میانه یا آرک ابرو اگر خط کش صاف را از قسمت غضروف بینی در نظر بگیریم در حالی که وسط مردم چشم را رد کند جای آرک مناسب است.


صفحه اینستاگرام را دنبال نمایید و از آموزش های آن استفاده نمایید


صفحه اصلی اینستاگرام


مرحله ششم : با استفاد از مداد طراحی تاج،آرک و دم را به هم متصل کنید.دقیقا مشابه کار طراحی بر روی کاغذ. این خط ها مرزی است که در نهایت قرار است بین آن تاتو را انجام دهید.


 مرحله هفتم : با ماژیک جراحی روی خط های طراحی شده نقطه چین بگذارید که فاصله بین رنگ گذاری را برای خودتان مشخص کنید. 


مرحله هشتم : اگر با دستگاه کار میکنید از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید و همینطور از تمیز بودن سوزن.دستگاه را نه خیلی سفت و محکم و نه خیلی شل در دست بگیرید.


مرحله نهم : بسته به کاری که قرار است انجام دهید زاویه دستگاه و سوزن را تنظیم کنید.ولی اصولا زاویه دستگاه به صورت عمود به پوست مشتری است.مثلا اگر قرار است هاشور انجام شود زاویه سوزن باید ۹۰ درجه باشد.یا برای سایه زدن یا توپر کردن زاویه سوزن باید ۴۵ یا ۶۵ باید. اصولا برای کشیدن خط ها سوزن زاویه ۹۰ درجه و سایه ها ۴۵ یا ۶۵ درجه است. در خصوص خط لب ولی متفاوت است و سوزن نباید زاویه ۹۰ درجه باشد. 


مرحله دهم : انتخاب رنگ مناسب با پوست مشتری،ابتدا رنگ را در تشتک های کوچک انگشتی ریخته و با سوزن به آرامی از آن بر می داریم. دقت کنید همه سوزن را در رنگ فرو نکنید زیرا حجم زیادی از رنگ در سوزن کشیده می شود و روی پوست پس می دهد. اگر هم رنگ زیادی برداشتید سوزن را به آرامی به دستمال کاغذی بزنید تا مقداری از رنگ گرفته شود.


مرحله یازدهم : نه همیشه ولی گاهی ممکن است مشتری باز هم مقداری درد داشته باشد، در اینجا می توانید کمی از بی حسی یخی را روی دستمال کاغذی بریزید و روی پوست مشتری قرار دهید چند دقیقه صبر کنید و مجدد شروع به کارکنید.


مرحله دوازدهم : پس از اتمام کار و انجام تمام مراحل باید مکث رنگ داسته باشید. یعنی مقداری از رنگ را با میکروبراش برداشته و بر روی سطح ابروها بمالید و به خوبی در قسمت های تاتو شده پخش کنید. باید چند دقیقه صبر کنید تا رنگ حالتی نیمه خشک روی پوست بگیرد.و بعد از آن با دستمال مرطوب تمام رنگها را از روی پوست پاک کنید. 


مرحله سیزدهم : با استفاده از میکروبراش تمیز برخلاف جهت موهای ابرو بکشید تا خط های تاتو شده را کامل ببینید.در صورت رنگ نگرفتن قسمتهایی مجدد روی آن را ترمیم کنید.


مرحله آخر : بعد از اتمام کار پوست مشتری را با ویتامین A یا بتامتازون چرب کنید و تا ۳ روز بخواهید که این کار را انجام دهد. 


نکته : خونریزی در حین تاتو ممنوع است.در صورت خونریزی بلافاصله کار را متوقف کنید.مطمعنا جایی از کار را اشتباه انجام دادید.


 نکته : در حین تاتو فشار بیش از حد دست باعت پارگی پوست و کبودی می شود. از فشار دادن زیاد دست خودداری کنید.


صفحه اینستاگرام را دنبال نمایید و از آموزش های آن استفاده نمایید


صفحه اصلی اینستاگرام

تیکر بارداری نیست، تیکر تولد همسرمه   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز