2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2738

مواردی که برای نگهداری صحیح ماشین ظرف‌شویی باید مورد توجه قرار گیرد شامل: نصب و راه‌اندازی اصولی، استفاده از مواد شوینده مناسب، نظافت و استفاده صحیح است.

با رعایت هر کدام از موارد، بروز آسیب‌های احتمالی به ماشین ظرف‌شویی را کاهش خواهید داد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر نگهداری صحیح از ماشین ظرف‌شویی می‌پردازیم.

نگهداری از تمامی وسایل برقی به خصوص لوازم برقی آشپزخانه که بیشتر از سایرین در معرض فرسوده شدن هستند، امری است که می‌تواند به طول عمر مفید این دستگاه‌ها بی‌انجامد.

لوازم برقی که در حین کارکرد با آب همراه هستند ممکن است بسیار سریع‌تر از دیگر وسایل برقی دچار خرابی و مشکل شوند. برای این که یک روش نگهداری صحیح از این وسایل را پیش بگیرید، باید نحوه کارکرد درست آن‌ها را بشناسید و بسته به نوع وسیله هر چند وقت یک بار به خوبی این وسایل را تمیز کرده و از تجمع مواد غذایی در آن‌ها خودداری کنید.

در نهایت راه کار مهم و مفید برای نگهداری ماشین ظرفشویی این است که اگر دستگاه شما نیاز به تعمیرات اساسی داشت با نمایندگی آن تماس گرفته و درخواست ارسال تعمیرکار کنید. ماشین‌های ظرفشویی نیز از آن دسته وسایل برقی هستند که به مراقبت و نگهداری ویژه‌ای نیازمندند هستند.  از آن جایی که این وسیله محل قرار گرفتن ظروف چرب و کثیف است و همیشه جریان آب در آن جاری است، در صورتی که به درستی نظافت و نگهداری نشود می‌تواند محلی برای تجمع باکتری‌ها و شیوع انواع بیماری‌ها در آشپزخانه شود.

 ادامه مطلب در پیج زیر :   

https://a4baz.com/blog/how-to-use-dish-washing-machine.html



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز