2737
2739
عنوان

پرسیدن سوال

35 بازدید | 2 پست

شبکه اجتماعی دکتر اینجاست با رویکرد سلامت محور برای همه اقشار جامعه بخصوص افرادکم بضاغت و  همچنین موسسات خیریه خدمات رایگان ارائه میکنید علاوه بر این میتوانید کلیه پزشکان و مراکز درمانی مورد نیاز خود در این سایت به راحتی بیابید

همچنین می توانید از بخش تالار گفتگو بعد از ثبت نام کردن سوالهای خود را از پزشکان بپرسید

ادامه مطلب

سوال پرسیدن یکی از مهارت های ارتباطی است که به شما کمک می کند تا در گفتگو با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید. اگر در زمان آشنایی قبل ازدواج ندانید چگونه سوالات خودتون را بپرسید و یا زمانی که در سازمانی مشغول به کار هستید نتوانید از مافوق خود سوالاتی در رابطه با حقوق و مزایایتان بپرسید، به احتمال زیاد زندگی آینده تان آنطور که انتظارش را دارید پیش نخواهد رفت. شما با استفاده از مهارت های زندگی می توانید در هر موقعیتی اوضاع را به کنترل خود در آورده و از آن ها به عنوان فرصت استفاده نمایید. یکی از راه های افزایش این مهارت ها شرکت در جلسات مشاوره روانشناسی است. درمانگر با تکنیک های روانشناسی به شما کمک می کنند تا کیفیت روابط خود را ارتقا دهید. در ادامه به روش های صحیح سوال پرسیدن اشاره کرده ایم.


منبع : سوال پرسیدن | آداب و هنر سوال پرسیدن

سلام.

من الان باردار هستم وهفته ی۲۱.که داره میره تو هفته ی۲۲.دندون عقلم خراب شده.واجبه برم بکشممش.

واگه برم بکشمم احتیاج به جراحی داره وبعد عکس که باید بگیرن.یکی منو راهنمایی کنه توروخدا....


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز