2737
2739
عنوان

خریدن یا نخرین آجیل عید

455 بازدید | 45 پست

سلام

دوستان میگم کاشکی امسال همه ی مردم یک دست و یک صدا همه با هم متحد از خرید آجیل شب عید صرف نظر میکردن! خوب خیلی ها ندارن اونا چکار کنن؟ خودشون را زیر بار قرض ببرن به خاطر آجیل که بود و نبودش هم فرقی نداره؟!

مگه پذیرایی با میوه و شیرینی چه اشکالی داره؟

دوستان بیایید نخریم به خاطر اقوام و دوستان که شاید نتونن آجیل بخرن شرمنده نشن! به خاطر جامعه مون بیایید آجیل امسال نخریم شاید تلنگری باشه برای مسئولین بی لیاقتمون! به خاطر خودمون و خانواده و جامعه امسال از خرید آجیل صرف نظر کنیم.... موافقید؟! یا اینکه خریدید و آماده گذاشتید؟!!!!

از دریا آموختم غرق کنم کسی را که از حدش گذشت......!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
2738

ماکه نخریدیم😊پدرم میگه خیلیا میان خونمون،خیلیاشونم واقعا ندارن که بخرن.نمیخوام کسی شرمنده شه.

من به نیرو و قدرت مطلق خدا ایمان دارم❤میدونم که قطعا معجزه ای برام در راهه....

طرف رفته ٩٠٠ كيلو اجيل خريده

بين نيازمندا تقسيم كنه

خواستم بگم اون نيازمند چيزهاي مهمتري نياز داره، روم نشد

  

اخه اجيل!؟

خدا قبول كنه

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز