2733
2734

سلام

اولین باره میخوام پرایمر بخرم

اونایی که تجربه دارین بگین چه مارکی بخرم

خیلی گرون نمیخوام

زیر صد تومن باشه

ممنون

پسر عزیزم محمدجان ،تمام زندگیم، تمام جونم ،تمام خوشی هام فدای تو خوش اومدی به دنیای کوچیک من و پدرت

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

میگن برای زیر ارایش استفاده میشه

من چون کک و مک دارم کرم پودر زیاد میزنم همیشه می ماسه تو صورتم

یکی بهم گفت زیرش پرایمر بزن

پسر عزیزم محمدجان ،تمام زندگیم، تمام جونم ،تمام خوشی هام فدای تو خوش اومدی به دنیای کوچیک من و پدرت
2738
واقعا پرايمر تاثير داره تو ثابت نگه داشتن آرايش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من يه بار زدم ولي به نظرم هيچ تاثيري نداشت ...

واقعن؟؟؟


پسر عزیزم محمدجان ،تمام زندگیم، تمام جونم ،تمام خوشی هام فدای تو خوش اومدی به دنیای کوچیک من و پدرت
میگن برای زیر ارایش استفاده میشه من چون کک و مک دارم کرم پودر زیاد میزنم همیشه می ماسه تو صورتم یک ...

نیاز به پرایمر نیست قبلش حتما صورتت رو با مرطوب کننده چرب کن بعد پنکیک بزن بعد کرم پودر اینجوری نمیماسه

باز باران با ترانه محکم خورد رو در خانه در خونمون شکست🙁🙁🙁😕

میرم زود برمیگردم

شما برام بنویسین ها

عصر میخوام برم بخرم

پسر عزیزم محمدجان ،تمام زندگیم، تمام جونم ،تمام خوشی هام فدای تو خوش اومدی به دنیای کوچیک من و پدرت
نیاز به پرایمر نیست قبلش حتما صورتت رو با مرطوب کننده چرب کن بعد پنکیک بزن بعد کرم پودر اینجوری نمیم ...

اول پنکک بعد کرم پودر که همونجا می ماسه  

پسر عزیزم محمدجان ،تمام زندگیم، تمام جونم ،تمام خوشی هام فدای تو خوش اومدی به دنیای کوچیک من و پدرت

اگر تابه حال از پرایمر استفاده نکرده‌اید، محصول فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید.فرقی نمی‌کند که اهلآرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب‌کننده و بالم لب استفاده کنید، وقتی می‌خواهید پوستی درخشان داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر یک نعمت بزرگ است.اما بسیاری از افراد، این مرحله آرایش را نادیده می‌گیرند زیرا معتقدند به آن نیازی ندارند، از چگونگی مصرف آن بی‌اطلاعند یا تصور می‌کنند ارزشش را ندارد که برای آن هزینه کنند. با این حال، استفاده از پرایمر زیر آرایش، ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.

پرایمر، پایه اساسی برای زیرسازی و آرایش صورت است که باعث یک‌دستی و ماندگاری آرایش می‌شود.ترکیبات این ماده در کرم، ژل و پودر وجود دارد. با وجود اینکه مرطوب‌کننده‌ها نیز پوست را نرم می‌کنند، اما پرایمر پوست را برای استفاده از مرطوب‌کننده رنگی (کرم BB و CC) یا کرم‌های زیرساز آماده می‌کند و پایه‌ای برای ماندگارتر شدن آن‌ها در طول روز ارائه می‌دهد.مواد تشکیل دهنده پرایمرها، پلیمرهایی برپایه سیلیکون مثل دایمتیکون هستند زیرا اثرات نرم‌کنندگی فوق‌العاده‌ای دارند.

اما کسانی که جوش‌های چرکی و سایر مشکلات پوستی دارند، باید پیش از مصرف، با متخصص پوست مشورت کرده و آن محصول را تست کنند تا از نداشتن حساسیت به دایمتیکون اطمینان حاصل نمایند.پرایمر، انواع چروک‌های سطحی، عمیق و حفره‌های پوست را می‌پوشاند. اگر به دنبال پرایمر‌ی برای تعدیل رنگ و پوشاندن قرمزی پوست و محل جوش‌ها هستید، از پرایمرهایی با رنگ سبز استفاده کنید.پرایمر مخصوص پلک نیز وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم از پرایمر‌ی با ترکیب قوی استفاده کنید تا آرایش چشم ماندگاری بیش‌تری داشته باشد. اگر پوست پلک شما چرب است، از پرایمرهای مات استفاده کنید.


زمانی که برای اولین بار از پرایمر استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه تفاوت این ماده با سایر لوسیون‌های رایج آرایشی بشوید. پرایمر صورت چندان چرب نیست و بافتی همانند مخمل دارد. در واقع، هدف اصلی از استفاده پرایمر، صاف‌تر کردن، از بین بردن قرمزی صورت و بستن منافذ پوست است. از طرف دیگر، پرایمر به ماندگاری زیرسازی آرایش شما در روزهای گرم کمک می‌کند.

 

باید با این واقعیت که پرایمرهای خوب ممکن است قیمت‌های گزافی داشته باشند، روبرو شد. البته پرایمرهای خوش‌قیمت‌تری را هم می‌توانید در بازار پیدا کنید. اما اگر تا انتهای این متن با ما همراه باشید، متوجه مزایای پرایمر و ارزش استفاده از آن خواهید شد و در این‌صورت، قیمت پرایمر عامل مهمی برای شما نخواهد بود.



خدایا شکرت خودت مراقب همه چیز باش بارالها من که از دستم جز دعا کاری بر نمیاد.دوستت دارم خدا جونم هیچ کس رو ناامید نکن بارالها
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز