2737
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

اتاق فرار چیه

خدا که فقط متعلق به آدمهای خوب نیست خدا، خدای آدمهای خلافکار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی گذارد فی الواقع خداوند اند لطافت،اند بخشش،اند بیخیال شدن،اند چشم پوشی و اند رفاقت است رفیق خوب و با مرام همه چیزش را پای رفاقت میدهد.اگر آدمها مرام داشته باشند هیچوقت دزدی نمیکنند،ولی متاسفانه بعضا آدمها تک خوری می کنند و این بد روزگار است.بایستی ما یه فکری به حال اهلی شدن آدمها بکنیم،اهلی کردن یعنی ...اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن.و این تنها راه رسیدن به خداست که بسیارم مهم است.

من خودم بعضی وقتاازاتاق بچه هام فرارمیکنم اخه بهم میریزن

آسمان چشم اوآیینه کیست...آنکه چون آیینه بامن روبه روبود...دردونفرین دردونفرین برسفرباد...سرنوشت این جدایی دست اوبود........آه....گریه نکن که سرنوشت گرمراازتوجداکرد...عاقبت دلهایمان باغم هم آشناکرد.....
2738

واسه دوستایی که می پرسن توضیح بدم.

اتاق فرار یک نوع بازی معمایی هست که شما رو میندازن تو یه مکان و در رو روی شما می بندن.وقتی میتونین در رو باز کنین که معماهای داخل اتاق رو حل کرده باشین.

تفریح سالم و جذاب و مهیج

برای من عزیزی پیش همه کس رئیسی 😁تو یکی حرف نزن که جای هیچی حسابت نمی کُنُم

سلام شما ارمنی هستین؟ مسیحی؟ 

میتونم ازت یه خواهشی کنم؟

اگه انجیل داری ویزای قشنگ ومفهومیسو برامون تاپیک کن تا بخوووونیم.

جذبمراقبه بافرشتگان بیوکنزی بازی فراوانی.مچکرم به خاطر همه خوبیایی که دارم.از خدایم، فرشته ههایم؛میکاییلجبرییل  شموئیل رافائل از خواهرم که جزوه را به من داد از دوستای خواهرم که جزوه رو بهش دادن. از استادانم مطلب برازندهساناز جون اسبقی دکتر احمد حلت دکتر آزمندیان .اقای عزیز ، عباسمنش. .   از همه کسانی که کمک کردند زندگیم را کشف کنم ممنون ومچکر وسپاس گذارم. همسرم  مرسی که هستی. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز