2733
2739

برای تنبلی یا کیست؟ 

باور نمیکنم خدا به کسی بگوید؛ نه...... خدا فقط سه پاسخ دارد. 1.چشم 2.کمی صبر کن. 3.پیشنهاد بهتری برایت دارم...... ☺️همیشه در فشار زندگی اندوهگین نشو؛ شاید خداست که در آغوشش می فشاردت. برای تمام سختی هایی که میکشی صبر کن. صبر اوج احترام به حکمت خداست🌺🌺🌺🌹🌼🌼🌼🌼


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان يکي تو ي تاپيکنوشته بودبعددوسال بکمک پيازدرماني باردارشده وب بقيه توصيه ميکرد

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما
2731
وااا؟ چجوریه؟

سلام به همگی دوستان من باردارم و توی  ۷ هفته هستم خداروشکر میکنم که بعد از ۲ سال باردار شدم ( نه خودم مشکلی داشتم نه شوهرم ولی باردار نمیشدم )

این پست رو به عشق دوستایی گذاشتم که دلشون میخواد باردار بشن اما نمیشه

من از روش پیاز درمانی استفاده کردم البته این روش برای خانمهای تنبلی تخمک بسیار خوبه

*****من از روز پنج پریود تا ۱۲ پریود از این روش استفاده کردم :

اول ۲ لیوان آب گذاشتم جوش بیاد بعد ۲ عدد پیاز زرد ( حتما زرد باشه چون هورمون زنانه بیشتری داره) به ۳ یا ۴ قسمت تقسیم کردم بعد درش رو گذاشتم تا ۵ دقیقه بجوشه البته زیرشو کم کردم و بعد زیر گاز رو خاموش کردم و گذاشتم که ولرم بشه و اب پیاز رو که حدودا یک لیوان میشه رو خوردم ( خیلی طعم خوبی نداره

رَبَنا هَب لَنا مِن اَزْواجِنا و ذُرّیّاتِنا قُرّة اَعْیُن وَجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ اِماما

به این صورت که از روز ۵ پری به مدت ۱۵ روز 

پیاز پوست نارنجی رو چهار یا شش قسمت کرده

یه لیوان اب بزارید جوش بیاد پیاز ها رو اضافه کنید و بزارید پنج دقیقه بپزهبعد صاف کرده و ابش رو میخوری 

2740

: پیازدرمانی برای مشکلات زنانه(مقاله انتخابی)








پیاز درمانی




این نسخه از ابداعات «پروفسور ابراهيم عدنان سراج اوغلو» است که آن را برای درمان یائسگی زودرس خانمها، میوم های کوچک و متوسط رحم، ترشّحات و عفونت های واژینال، بی نظمی های قاعدگی، کیست های تخمدانی و تخمدان های پلی کیستیک، تنبلی های تخمدانی، بعضی از انواع نازایی و بسیاری دیگر از ناراحتی های زنانه موثّر می داند. او ادعّا می کند که بعد از طرح اين روش درماني، بسياري از افرادي كه به علت ناباروري بچه دار نمي شدند با استفاده از اين درمان توانستند از اين موهبت الهي برخوردار شوند.




از آنجا که منطق این روش ساده درمانی را موافق با طبّ سنّتی خودمان دیدم و از سویی بانوانی که با استفاده از این روش به نتایج مطلوبی رسیده اند کم نبوده اند، آن را برایتان نقل می کنم امّا بر اساس تجربيات خويش نكات و توضيحاتي به آن افزوده ام كه عملا آن را كاملتر و موثرتر از نسخه اصلي مي كند.




نکته مهم این است که چون این نسخه، نوعی پاکسازی بدن از مواد زائد است حتی انجام آن در زنان سالم نیز اشکالی ندارد

: روش تهیه و استفاده




روزی دو بار، ده دقیقه قبل از ناهار و شام، باید این نوشیدنی را میل کنید. بنابراین حدود نیم ساعت قبل از ناهار و شام، درست کردن آن را شروع کنید:




دو لیوان متوسّط آب بدون کلر را بجوشانید. دو عدد پیاز متوسط زرد رنگ را پوست بگیرید.( فقط آخرین لایه پوست پیاز که خشک شده است را دور بریزید.) پیازها را به ۴ یا ۶ قسمت خرد کنید و داخل آب در حال جوش بیاندازید. چون با این کار، آب از جوش می افتد کمی صبر کنید تا دوباره جوش بیاید. پس از جوش آمدن دوباره، درب ظرف را ببندید تا ۵ دقیقه بجوشد و سپس شعله را خاموش کنید. محلول را صاف کنید و صبر کنید تا کمی ولرم شود و ۱۰ دقیقه قبل از ناهار آن را بنوشید. به همین ترتیب، ۱۰ دقیقه قبل از شام نیز نوشیدنی را به صورت تازه تهیه کرده و بنوشید

طول مدت درمان




این درمان در قالب دوره های 15 روزه به این صورت انجام شود که از روز پنجم قاعدگی شروع شده تا ۱۵ روز بعد ادامه پیدا کند. سپس درمان، قطع شده و از روز پنجم قاعدگی بعدی مجددا دوره 15 روزه بعدی شروع می شود. این کار برای سه دوره 15 روزه متوالی (یعنی از روز پنجم هر قاعدگی تا 15 روز بعد در سه سیکل قاعدگی متوالی) انجام می شود.

 اختلالاتی در نظم قاعدگی یا میزان خونریزی، گرگرفتگی، دردهای مبهم و پراکنده در رحم، تخمدانها و زیرشکم و ... در طول پیازدرمانی می تواند طبیعی باشد. اگر در حین درمان دچار خونریزی شدید شدید؛ آن را درمان کنید و از عادت بعدی درمان را از سر بگیرید. اگر باز هم این اتفاق تکرار شد، بهتر است درمان را ادامه ندهید یا با یک فرد مجرب درزمینه طب سنتی مشورت کنید..




برای قطع خونریزی شدید می توانید این روش ها را امتحان کنید:




- عدس خام را آسیاب کرده بدون روغن تفت داده روزی سه قاشق مربّاخوری تا غذاخوری و تا قطع خونریزی میل کنید.




پوست انار خشک شده؛ مازو، بلوط، گلنارفارسی، گل شقایق، ریشه انجبار، خون سیاوشان و ... هم می توانند به همین شیوه مورد استفاده قرار گیرند.




- روزی یکی دو بار و هر بار یک قاشق غذاخوری بارهنگ را با یک لیوان عرق مورد یا خارشتر یا کلپوره، ده دقیقه روی شعله کم جوشانده بدون صاف کردن میل کنید.




- تره خام را آب گیری کرده روزی سه تا نصف استکان میل کنید.




تذکّر:  در ایام خونریزی شدید، از کار سنگین و مصرف غذاهای تند و تیز  پرهیز کنید.




برای درمان دل دردهای احتمالی نیز می توانید از دم نوش آویشن، گاوزبان، تخم شوید، زیره سبز و ... استفاده کنید.




12- این دستور برای بانوانی که مشکل «آندومتریوز» دارند قابل اجراست هرچند ممکن است باعث تشدید خونریزی عادت ماهیانه شود. در مورد اثربخشی نهایی آن بر این بیماران، اظهارنظر سخت است.




13- بیمارانی که پرولاکتین بالا دارند هم می توانند این درمان را امتحان کنند. البته درمجموع به نظر می رسد که این بیماران از مصرف داروهای خنک و قابض سود بیشتری می برند.




14- استفاده از این روش به همراه روش های دیگر کمک باروری مانند آی وی اف نه تنها اشکالی ندارد بلکه احتمال موفقیت آنها را نیز بالا می برد.




دستورات تکمیلی




انجام این اقدامات تکمیلی، میزان موفّقیت درمان را افزایش می دهند و لذا توصيه مي كنيم كه اين دستورات را هم به عنوان جزئي از درمان انجام دهيد:

: پیازدرمانی برای مشکلات زنانه(مقاله انتخابی) پیاز درمانی این نسخه ا ...

دستورات تکمیلیش چیه؟

باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی❤❤❤               گر سوی مستان میروی مستانه شو مستانه شو❤❤❤
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   نازنینام26  |  13 ساعت پیش
توسط   markooo  |  15 ساعت پیش