2733
2739
سارا جون دکتر من که در کل 9 ماه 4 دفعه اونم با خواهش و تمنا گذاشت برم سونو.راستش خیلی حاذق بود و با لمس شکمم دقیقا میگفت که الان وضعیت جنین چه جوریه.تاکید میکرد که تا واجب نباشه سونو نرم میگفت سونو داخل رحم رو خیلی گرم میکنه و جنین اذیت میشه.به خصوص سه بعدی میگفت خیلی اثر بدی رو جنین داره.و به من اجازه نداد سه بعدی انجام بدم.
حتی ماه آخر هم خودش وزن بچه رو با معاینه تخمین زد و باز هم نذاشت برم سونو.نظر دکتر من اینجوری بود.
مشکلی هم پیش نیومد.
شاید شما شرایطت حساسه که دکترت مرتب سونو میفرسته.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بهتره که سونو کمتر انجام بشه ولی سونوی معمولی خیلی اشکال نداره-سونوی سه بعدی برای جنین ضرر داره- حالا برای چی هی دکترت سونو میده ؟
دومین هدیه آسمانی در راه است - خدایا از تو ممنونم -
2728
نمی دونم هیچ مشکلی هم ندارم ویار ندارم ولی این کلا طرز کارش اینجوریه زود به زود سونو مینویسه واگه سونو نیارم جوابمو نمی ده دیشب که دکتر بودم یکی از مریض ها می گفت این خیلی دکتر خوبیه ولی تنها اشکالش اینه که زود به زود سونو می نویسه نمی دونم خیلی می ترسم در ضمن بچه اولمه جالب اینجاست که خیلی ناخواسته بود ولی الان فقط می گم که سالم باشه
من طول بارداری 10 بار سونو رفتم! خیلی هاشم با اصرار خودم! ضرری نداره ! یعنی هنوز ثابت نشده از نظر علمی

برای سونوی سه یعدی هم خوندم که اگه طول بکشه و آب دور جنین گرم بشه بچه اذیت میشه برای همین یه سونو گرافی خوب باید رفت که کمتر از یه ربع تموم بشه من خودم سه بعدی هم رفتم خیلی کوتاه انجام شد! خیلی جالب بود و عکساش شده جزو خاطرات نی نیم
خدای مهربونم دوستت دارم
2740
عزیزم من الان هفته 16 هستم شاید بگم بیشتر از 10 بار سونو کردم یعنی تقریبا هر هفته
ولی هم از دکتر خودم هم سونوگراف پرسیدم .گفتن اشکالی نداره امواجه اشعه که نیست ...دور بر ما هم که پر است از امواج
نمی دانم چرا حضرت دوست , لطف ویژه ای دارد به من !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز