2737
2739

قابل توجه اونایی که میگفتن مادرش مقصره

✅آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت دختر در سیرجان

🔸دختر متولد 1381 و اصالتا سیرجانی بوده به همراه مادرش ساکن تهران است. این دختر نسبت به متهمان اعلام رضایت کرده است اما متهم اصلی که فردی بنام امیر.ک است از جنبه عمومی جرم در زندان بسر می‌برد.

🔹مادر این دختر از هر دو متهم شکایت کرده و تاکنون رضایت نداده.

🔸متهم اصلی با حیله و نیرنگ دختر را ترغیب می‌کند که به سیرجان سفر کند و این دختر به همراه مادرش و بهانه ملاقات اقوام به سیرجان سفر می‌کند.

🔹دختر پس از سفر به سیرجان بدون اطلاع دادن به مادر خود به یک خانه باغ که از قبل توسط متهمان در منطقه‌ای خارج از شهر فراهم شده بود می‌رود و توسط آنها شکنجه شده و فیلم آن در فضای مجازی منتشر میشود.

🔹در این رابطه پرونده‌ای تحت عناوین توقیف غیرقانونی، هتک حیثیت از طریق فضای مجازی و آزار و اذیت بانوان، تشکیل و متهمان تفهیم اتهام شدند.

🔸متهم ردیف اول (امیر.ک) که جوانی 20 ساله است از تاریخ 14 دی‌ماه با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است و هم اکنون نیز در زندان به سر می‌برد.

اگه بخوای دهن مردم رو بدوزی نخ کم میاری عزیزم  

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

دختره رضايت داده؟؟؟؟ 

لا حَوْلَ وَ لاقـُوّةَ إلّا باللّهِ الْعَلِيِّ  العَظيمِ لامَلْجَأَ وَ لامَنجا مِنَ اللّهِ إِلّاٰ إِلَيْهِ.هيچ دگرگوني و نيرويي جز به خداوند والا و بزرگ تحقق نمي يابد و هيچ پناهگاه و جايگاه نجاتي از خدا جز به سوي خدا نيست.
2738
خاک دوعالم بر سر پدرمادر دوتا پسرها با این مررررد تربیت کردنشون

عزیزم کاش زود قضاوت نکنیم گاهی اوقات بچه ها غیر قابل کنترل میشن و پدر و مادرا درمونده

اگه بخوای دهن مردم رو بدوزی نخ کم میاری عزیزم  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز