2733
2739
عنوان

وابستگی فرزندم به مادرم

1198 بازدید | 22 پست
سلام
الان پسرم 2 سال و 3 ماهشه و تو این مدت که من سر کارم پیش مامانم می مونه حدودا یک هفته میشه وقتی از خانه مامانینا می آییم خانه خودمون ، گریه می کنه که نریم و وقتی می ریم خانه حسابی گریه می کنه و بعدش آرامش می کنیم مثلا دیشب وقتی از خانه مامانینا می آمدیم گفت نریم خانه و بعدش گفت که مامان منم بیاد که البته ما به حرفش گوش نکردیم و آمدبیم و وقتی رسیدیم خانه حسابی گریه میکرد و مامانمو می خواست همسرم بردش بیرون و براش از مغازه خوراکی خرید وقتی آمد آرام بود چی کار کنم به راحتی از خانه مامانینا بیادو وابستگی اش کم بشه..کمممممممک
خب بچه حق داره ، مامان من هم قدیم ها منو پیش مامان بزرگم میذاشت و میرفت سرکار و من وابسته مامان بزرگ و عمه هام که تو خونه بودن شده بودم ، خب این طبیعیه .
👶🏻تیکر تولد پسرم 🍼 😍 نيمهي جانم خوش اومدي

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
اولاً که آدم زیاد یادش نمیمونه و منم خیلی یادم نیست ، بعد مدتی هم مامانم منو برد مهد ، ولی خب معلومه به مامانم وابستم . اما اگه خودم بچه دار شم دیگه سرکار نمیام و تمام وقتم رو میذارم برای بچم .
👶🏻تیکر تولد پسرم 🍼 😍 نيمهي جانم خوش اومدي
2738
منم خودم بچه مهد بودم از وقتی که 6 ماه هم بود تو مهد بودم به خاطر شرایط خانواده سر کار هم میرفتم کارم هم خوب بود ولی از وقتی نی نی ها اومدن قید همه چی رو زدم نشتم تو خونه خیلی شرایط اقتصادی مون سخت شد ولی می ارزه .
شوالیه و پرنسس مامان , دوستون دارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز