2737
2734
عنوان

چاپ افست

144 بازدید | 6 پست
چاپ های تیراژ بالا عمومن با افست چاپ می شوند که کاملن مقرون به صرفه است

محدودیت ها

گلِ بی عیب خداست. چاپ افست هم مشکلاتی دارد. محدودیت چاپ افست این است که نمی توان این چاپ را در مقیاسی کوچک به کار گرفت. زیرا صرف ندارد که نقش را روی صفحات انداخت و کل دستگاه را برای چند شماره ی محدود به کار انداخت است.
به غیر از این مورد با اطمینان می توان گفت که هیچ روشی برای چاپ(چاپ دیجیتال) در هیچ زمینه ای نمی تواند چاپ افست را شکست دهد. توجه داشته باشید در صورت استفاده از چاپ افست در مقیاس پایین بازهم کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد اما دیگر صرفه ی اقتصادی از کفتان رفته و کار هزینه بر می شود.

مزیت های اصلی

حاشیه نمی رویم، کیفیت بالا(چاپ اول با آخرین نمونه کیفیت یکسان دارد و گرم شدن دستگاه کیفیت کار را پایین نمی آورد)؛ ترکیب رنگ عالی و هزینه ی به صرفه در چاپ های تعداد بالا مهم ترین فواید این چاپ هستند.
در صورتی که هنوز درباره ی چاپ افست سوالی دارید خوشحال می شویم با ما در ارتباط باشید.

مجتمع چاپ سانترال با بیش از پنج دهه سابقه فعالیت در صنعت چاپ، کلیه خدمات چاپ افست و چاپ دیجیتال از قبیل بروشور، فولدر، کاتالوگ  و ... را با کیفیت بسیار بالا و در کوتاه ترین زمان ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. همچنین با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

https://centralchap.com/

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731

درباره چاپخانه دیجیتال آرمانی

در سال 1970 ، ما آینده درخشانی برای چاپ سه بعدی دیدیم ، و بنابراین چاپ آرمانی را تأسیس کردیم.امروزه با بیش از 2 میلیون کاربر در ماه ، مجله برتر در ایران هستیم.با هدف هم مبتدیان و هم افراد حرفه ای ، محتوای جذابی را ارائه می کنیم که مفید ، آموزشی و سرگرم کننده باشد.خدمات چاپ دیجیتال یک مرحله ای به مشاغل و کاربران خصوصی کمک می کند تا خدمات چاپ کاتالوگ مناسب را برای پروژه خود پیدا کنند.آرمانی یک شرکت مستقر در تهران است که بروشور دیجیتال و کارت ویزیت اولویت بعدی ما هست.


منبع: https://printarmani.com

من برای دفتر مسافرتی دنبال یک کاتالوگ دیجیتال برای تور دبی و همچنین تور استانبول و تور آنتالیا هستم که یک شرکت سئو پبشنهاد کرد البته سئو کار که ابتدا برای تور اروپا و تور کیش و تور مشهد را شروع کن و من با توجه به اینکه میخواستم روی کاتالوگ این متن باشه تور مشهد تور لحظه آخری و ارزان مشهد با بهترین قیمت و از بهترین هتل های مشهد را در زیر ببینید . برای اطلاع از آفرهای تورهای لحظه آخری مشهد در خبرنامه توریاب عضو شوید. خیلی خوشحال خواهیم شد که نظر خود را در مورد پکیج های تورهای مسافرتی آژانس ها برای ما ارسال نمایید
پروژه را شروع کردم

وقتی صحبت از تی شرت تبلیغاتی محصولات مارک هدایایی تبلیغاتی در دسترس کسب و کار یا نهاد شماست ، امروز گزینه های زیادی وجود دارد. با این حال ، آیا تا به حال به ارزش و ماندگاری لیوان قهوه توجه کرده اید و اینکه این لیوان های تبلیغاتی در مکان های مشترک چگونه به تجارت کمک می کنند ؟ همان موردی که ما هر روز صبح با قهوه یا چای پر می کنیم تا در طول روز انرژی ما را تأمین کند؟

این آمار دروغ نیست. در مطالعه ای که در مورد World Sage گزارش شد ، مشخص شد که 57٪ از مردم قادر به یادآوری مارک یا تبلیغاتی در لیوان های تبلیغاتی خود هستند  ، در حالی که همین افراد فقط قادر به یادآوری مارک های رادیویی با 32٪ و تلویزیون با 28٪ بودند.

مدتی است که لیوان های تبلیغاتی وجود دارد. بیشتر اوقات ، همه حداقل یکی از آنها را در خانه یا دفتر دارند . حتی اگر همین حالا کمد آشپزخانه خود را چک کنید ، احتمالاً حداقل یک لیوان تبلیغاتی  از آن شرکتی که قبلاً با آن کار می کردید پیدا خواهید کرد.یکی از این راه ها برای بازاریابی نام تجاری یا تجارت خود استفاده از کلاه و کلاه تبلیغاتی است.

اگر به دنبال ساخت معمای خود هستید در جای مناسب قرار دارید! پازل های تصویری هدایای مناسبی را برای دوستان و خانواده شما به ارمغان می آورند. برای ایجاد پازل و چاپ پازل خود ، فقط باید از چند قطعه انتخاب کنید ، عکس خود را بارگذاری کنید و تیم ما پازل عکس خیره کننده ایجاد خواهد کرد. ساخت معماهای سفارشی هرگز آسان نبوده است!  اما آرمانی کادو به ضورت حرفه ای چاپ عکس برروی پازل را برای شما انجام می دهد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز