2733
2739
عنوان

هدایای تبلیغاتی

126 بازدید | 8 پست

هدایای تبلیغاتی می توانند به نوعی نماینده شرکت و واحد تجاری در دستان و منازل مردم باشد. به همین دلیل در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی باید بسیار دقت نمود که کیفیت، طراحی ونوع هدیه، شایسته شرکت باشد. به همین علت توانسته ایم با طراحی و استفاده از با کیفیت ترین اقلام تبلیغاتی، هدیه ای درخور و مناسب برای مشتریان و مخاطبان شما در نظر بگیریم .



محصولات هدایای تبلیغاتی  مجتمع چاپ ایران کهن شامل  موارد زیر است :


چاپ پازل،چاپ کاشی،چاپ خودکار،بج سینه فلزی،چاپ پرچم،چاپ پیکسل،روبیک تبلیغاتی،سررسید 98،طراحی مالتی مدیا،خدمات حکاکی لیزر،چاپ لیوان و بشقاب


جدیدترین و بروزترین تقویم، سررسید 1400 و سالنامه مورد نظر خود را از مجموعه سررسیدهای تولیدی برند رث گرافیک تهیه کنید. کیفیت سررسیدهای تولیدی برند رث گرافیک نشان از کارکرد عالی این مجموعه در تولید و تهیه محصولات با کیفیت دارد.

بروشور در صنعت چاپ دیجیتال به عنوان یک ابزار بازاریابی رایج در نظر گرفته می شود که برای تبلیغ هر تجارت، محصول یا خدمات آن استفاده می شود. همچنین یک راه عالی برای معرفی محصولات و خدمات جدید کسب و کار شما به مشتریان فعلی یا افزایش دسترسی آنها به مشتریان بالقوه جدید است. می‌توانید آن‌ها را شخصاً، از طریق پست ارسال کنید، یا در کسب‌وکارهای خاصی که آماده کمک به شما برای دستیابی به مشتریانشان هستند، بگذارید. یک بروشور معمولا یک، دو یا سه تا دارد و با نامه، بروشور یا کاتالوگ مستقیم پستی متفاوت است.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

اگر می‌خواهید وبلاگ‌نویسی برای کسب‌وکارتان کارساز باشد، درک نیاز به محتوای مفید و مبتنی بر بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) بسیار مهم است. در حالی که باید هدفتان ایجاد محتوای سرگرم کننده و جذاب باشد، باید حاوی کلمات کلیدی مناسب باشد تا مردم بتوانند آن را به صورت آنلاین پیدا کنندما در تیم سئوکار وبلاگ آموزش سئو را راه اندازی کردیممطالب آن به رشد سئو سایت شما کمک می کند

2728

چه گیاهخوار باشید، چه دیابتی، یا سایر نیازهای غذایی دارید، هیچ نگرانی در مورد آن ندارید. خوشمزه ترین بستنی ها در تور استانبول در زیر برای شما فهرست شده است.

بهترین بستنی فروشی استانبول در تابستان امسال

1جیراندولا | Girandola

یکی از محبوب ترین بستنی فروشی های استانبول است

آیا باید با مناظر خیره کننده دریا شروع کنیم، یا نهایت تجمل را آغاز کنیم که همان آفتابگردان آنهاست؟ شما می توانید ترکیب بستنی خود را انتخاب کنید، اما کارشناسان از قبل بستنی های کلاسیک را آماده کرده اند. در ترکیب با تزئینات زیبا روی دیوار، طعم های غنی و خلاقانه - مانند موهیتو - شما را وادار می کند که همه چیز را در منو امتحان کنید. هرچقدر هم که همه چیز اشتها آور به نظر می رسد، باید با احتیاط قدم بردارید تا از یخ زدگی مغز جلوگیری کنید!

هتل 5 ستاره Maxx Royal Belek که مستقیماً در ساحل واقع شده است، یکی از منحصر به فردترین استراحتگاه های ترکیه است و مرتباً به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تور آنتالیا رتبه بندی می شود. ساختمان اصلی به صورت نیم دایره ای در اطراف استخر قرار گرفته است که با جزایر سبز در هم آمیخته شده است و در جلوی آن استخرهای دیگری وجود دارد که قبل از اینکه استراحتگاه در منطقه ساحلی ادغام شود، ویلاهایی در امتداد ساحل ردیف شده اند. این استراحتگاه دارای یک آبگرم مجلل و منطقه سلامتی، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی است و با یک زمین گلف 18 سوراخه و نزدیکی آن به زمین‌های گلف دیگر، شگفت‌انگیز است.برای بچه‌ها، این استراحتگاه مناسب خانواده دارای یک مینی کلوب با زمین بازی و یک منطقه ساحلی سایه‌دار است. هفت رستوران، تعدادی از آنها با سرویس آلاکارته، غذاهای ترکی، مدیترانه ای، بین المللی و ژاپنی سرو می کنند.


ببک در نزدیکی دانشگاه بوغازیچی قرار دارد که قبلاً بخش آموزش عالی کالج رابرت بود. امروزه، دانش‌آموزانی را خواهید یافت که در تعطیلات آخر هفته در پارک محلی استراحت می‌کنند یا در یک رستوران محلی ناهار می‌خورند. بسیاری از گردشگران تور ارزان استانبول از محله ببک دیدن می کنند تا در حین قدم زدن در امتداد تنگه بسفر، بستنی را امتحان کنند. رستوران های ببک پس از تماشای طلوع آفتاب ، گردشگرانی تور لحظه آخری استانبول را نیز در اختیار دارند که صبحانه ترکی می خورند .

به طور خلاصه، این مکان عالی برای دور شدن از آن شهر شلوغ استانبول است. حتی ممکن است یکی از مکان های مورد علاقه جدید شما باشد. اگر می خواهید از این منطقه دیدن کنید، در اینجا چند نقطه در محله ببک وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید.

ببک بهترین رستوران های بسفر  و نوشیدنی های سنتی محبوب ترکیه را در سفر به ترکبه ماه عسل در استانبول  و بازدید مسجد خیره کننده و زیبا در استانبول

موزه آشیان

موزه های ادبی زیادی در استانبول وجود دارد. آشیان خانه شاعر معروف توفیک فیکرت بود. او از سال 1906 تا 1915 در اینجا زندگی کرد. در سال 1940 شهرداری استانبول این ساختمان را خریداری و به موزه تبدیل کرد. شما زندگی و آثار نه تنها توفیک فیکرت، بلکه عبدالحق حمیت طرهان، نیگار هانیم و نویسندگان Edebiyat-ı Cedide را نیز خواهید یافت. ورود رایگان است، بنابراین این ممکن است بهترین فرصت برای کشف صحنه ادبی ترکیه باشد.

2738

هدایای تبلیغاتی توی عصر جدید باید از شکل کلیشه ایشون خارج بشن تا بتونن به چشم بیان

شرکت ها کمی اینکار رو توی این حوزه انجام میدن 

یکی از بهترین ها و پیش قدم توی این حوزههدایای تبلیغاتی آراهنر   هستش

سایت هم دارن که لینکش رو گذاشتم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز