2733
2739
سلام دوستای گل و مامان های مهربون. من یه دختر 4 ماهه دارم. دخترم از روز 40 به بعد خوابش خود به خود تنظیم شده بود و شب ها ساعت 11 خودش به آرومی می خوابید تا 6 صبح و اگه نصفه شب هم برای شیر بیدار می شد دوباره خودش خوابش می برد. در طول روز هم دو ساعت خواب و دو ساعت بیدار بود. از حدود یک ماه و نیمگی تا 3 ماهگی دیگه شب ها برای شیر بیدار نمی شد و خیلی خوب می خوابید. اما از 3 ماهگی خوابش به هم ریخته حدود ساعت 9 شب خوابش می گیره ولی با کلی گریه و غر زدن می خوابه. حتما هم باید روی پا بخوابه. نصفه شب هم از ساعت 3 بیدار میشه و بعد از اون هم هر یه ساعت یه بار تا صبح می خوابه و بیدار می شه. خیلی کلافه می شم. در طول روز هم در فاصله بین دو تا شیرش نیم ساعت بیشتر نمی خوابه. این هم بگم یک هفته است که جداش کردم و در اتاق خودش می خوبونمش. نمی دونم زوده یا نه ولی در این سایت دیدم که مامان هایی که نی نی هاشون رو از سن کمتر جدا کردن در آینده راحت تر بودن. به نظرتون اشتباه کردم؟ با این حال حداقل از 11 شب تا 3 صبح رو خودم می تونم بخوابم. چون وقتی پیش خودم می خوابه با هر تکونی که می خوره من از خواب می پرم. خیلی اوقات هم پیش میاد که به شدت خوابش میاد و همش چشماش رو می میاله و خمیازه می کشه ولی در براربر خواب مقاومت می کنه. من نمی تونم تشخیص بدم مشکلش چیه. این موقع ها خیلی خسته می شه و اذیت می کنه. ---------------------------------------------------------------------------------- حالا بعد از این همه توضیحات سوال من اینه در چه سنی خواب نی نی تنظیم میشه؟ از کی خودشون می تونن بخوابن؟ تا کی باید روی پا و یا بغل بخوابونیمشون؟ چه طوری می تونم عادتش بدم سر یه ساعت مشخص بخوابه و بیدار بشه؟ خواهش می کنم راهنمائیتون رو از من دریغ نکنین.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
دختر منم که پنج ماهشه اینجوریه
با تو از دریاچه ی نور از دل جنگل گذشتم
گفتی هر عشقی میمیره اما از تو برنگشتم
میخواستم تا دنیا دنیاست ما به عشق هم بنازیم
توی مرز ماه و دریا قصری از صدف بسازیم
طوفان گرفت و چه ساده شکستی
اما چشاتو رو بغضم نبستی
عمرم گذشت و هوز که هنوزه
سلطان قلبم تو هستی تو هستی
2740
گل سرخ جان الان خیلی زوده برای اینکه جای خواب بچه رو جدا کنی.

بچه ها احتیاج به آرامش و نفس مادر دارن.

بچه ات رو یکبار قبل از ظهر بخوابون یکبار بعد از ظهر .

شب هم پیش خودت بخوابون. ضمنا بچه که گرسنه باشه یا دل درد داشته باشه اصلا خوب نمی تونه بخوابه و علت بیدار شدنش هم به خاطر اینه که گرسنه است.

اگر بچه کاملا سیر باشه راحت 3 ساعت می خوابه مطمئن باش که بچه ات رو کامل سیر نمی کنی وگرنه راحت می خوابه.

دختر مامان جان آوینا هم شیر خودم رو می خوره هم شیر خشک. شیر خودم رو به صورت دوشیده شده بهش می دم. ساعت 9 تا 10 که می خوابه 120 سی سی شیر می رم بهش. ساعت 11:30 هم قبل از اینکه خودم بخوابم باز هم 120 سی سی شیر بهش می دم که گاهی اوقات 60 سی سی رو بیشتر نمی خوره. تا قبل از این با همین روس راحت تا 6 می خوابید. الان یک هفته است 3 بیدار میشه.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز