2737
2739
من دنبال یه جایی هستنم که بادی جت داشته باشه شما می تونید راهنماییم کنید ؟

جایی رو نمیشناسم. چون من ایران بادی جت انجام ندادم. ولی از لاغری که با بادی جت انجام دادم خیلی راضیم . 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها دستگاه بادی جت عالیه خیلی خووووبه من که با این دستگاه انجام دادم خیلی راضی بودم


من دنبال یه دستگاهی بودم که اصلا عوارضی برام نداشته باشه و بدون عمل جراحی و بیهوشی انجام بشه بعد برای جوانسازی پوستم میرفتم پیش دکتر سارا لطفی ایشون متخصص پوست هستن و خیلی ازکارشون راضی بودم دیدم دستگاه اگزیمیا برای لاغری و لیفت دارن برای لاغری شکم هم از این روش استفاده کردم خداروشکر جواب گرفتم 

سلام دوستان

یه مجله پوست مو زیبایی و لاغری هم دیدم به اسم زیباچه (zibache.com). در مورد لاغری موضعی توضیحات خوبی داشت و چون صرفاً مجله هست مزایا و معایب رو به خوبی گفته بود.

پیشنهاد میکنم به سایتش سر بزنید و توضیحاتش رو بخونید

همچنین مطلب لاغری موضعیش رو بخونید » لاغری موضعی، مزایا، معایب

2731
من دنبال یه جایی هستنم که بادی جت داشته باشه شما می تونید راهنماییم کنید ؟


به نظر من عزیزم بادی جت نکن میگن عوارض داره بعدش و ممکنه که برات مشکلی پیش بیاد من خودم برای لاغری پهلو ها و چربی اضافی که داشت از دستگاه اگزیمیا استفاده کردم چون من خودم دکتر سارا لطفی رو میشناسم و برای مزوتراپی میرم پیشش ایشون دستگاهش و داشت از کارش مطمئن بودم به همین خاطر پیش ایشون انجام دادم و اقعا راضیم خداخیرش بده به سه جلسه پهلو هام برطرف شد . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز