2752
2734
سلام .
ساندز محصولی فانتزی و جدید برای تزئین تخم مرغ با روشی نوین برای مناسبتها و جشنهای مختلف شما هموطنان است تا خاطره ای لذت بخش و ماندگار از نوآوری بر جای گذارد. این محصول نوعی روبان جادوئی است که دور تخم مرغ قرار می گیرد و به آن طرح می دهد که قابل استفاده در مناسبتها و جشنهای مختلف است که شامل 12 روبان طرح دارمختلف در 4 بسته مختلف می باشد که هر روبان برای تزیین یک تخم مرغ در نظر گرفته می شود .روبان را دور تخم مرغ قرار می دهیم و به مدت 3 ثانیه در آب جوش فرو می کنیم. این محصول با استقبال عمومی ایرانیان سراسر جهان روبرو شده است.
و از همه جالب تر این کار برای بچه ها خیلی جالب و جذاب است چون خودشان به راحتی میتوانند تخم مرغ های زیبایی رو تهیه کنن ضمن اینکه هزینه و وقت خیلی کمتری رو از شما میگیرد.
جهت خرید این محصول در اقصی نقاط ایران میتوانین با ما تماس بگیرین.
09368347183_فرنوش
جهت مشاهده عکس ها میتوانین به سایت ساندز مراجعه فرمایین.
http://www.sundez.com
اگه یادتون باشه پارسال هم آگهی دادم و خیلی از مامانا تونستن بخرن البته به صورت تعداد بالا چون حقیقتش همسر من پخش کننده عمده اش تو کل ایران اما من هم گفتم حیف مامانایی که نمیتونند به خاطره شرایط بچه هاشون راحت خرید برن اینشکلی بتونند بخرند.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، 

 خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، 

 خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

2731
سلام بچه ها. اره گمونم سایتش فیلتر شده منم الان رفتم نشد موردی نداره من عکس میگیرم تا عصر حتما میگذارم اینجا ببینین طرح هاشو هر بسته اش 3 تا ربان جادویی داره که در 3 طرح مختلف و خیلی راحت میشه تخم مرغ ها رو باش تزیین کرد و خوبیش اینه که میمونه من هنوز واسه پارسال رو نگه داشتم .
والله شوهرم قیمت پخش عمده اش که 1000 تا 1000 تا و بیشتر میفرسته به شهرستان ها و شاید صلاح نباشه بگم چقدر چون اونوقت مشتری هاش شاکی میشن !!! اما فروش تک تو فروشگاه ها کم کمش بسته ای 1000 اما من به دوستای گلم میتونم بسته ای 700 بدم یعنی هر ربان واستون میوفته 200 و خورده ای اما فقط خواهشا تعداد خیلی کم نباشه چون واقعا نه واسه من میصرفه که باکس های ساندز رو باز کنم و نه واسه شما چون بالاخره هزینه پست داره یک کم.
بچه ها من خودم ساکن کرجم و میتونیم بیشتر در مورد ارسالش با هم مشورت کنیم.
وای اخ جون کلی تو بازار گشتم نبود اخه من دو سال دارم میخرم .قیمتشم خوبه چون من پارسال تازه از نمایشگاه خریدم 1500 .میشه فرنوش جان واسه من 25 تا بفرستی کرایه رو هم میدم چون منم کرجم و هزینه ای نمیشه اصلا وزنی هم نداره.
فط شماره کارت رو میشه بگین یا اینکه چطور پول رو بدیم؟
بچه ها من خوذم از 2 طرح که تو خونه داشتم عکس گرفتم میگذارم اما 2 طرح دیگه هم داره که نو هر طرحش 3 تا ربان داره.نسیم جان خدا رو شکر که الحق و انصاف حرف حق زدی منم دلم میخواد که مامانایی مثل خودم که بچه کوچیک دارن و واسشون سخته دنبال این چیزا برن راحت تر به خریدشون برسن واسه همین قیمت نزدیک عمده دارم میدم.
نسیم جان یا میتونم شماره کارت بدم که با هزینه پست حساب کنیم واست بفرستم هم اگه میخواین مطمین تر باشین یک پیک بگیرین یک موتوری من ادرس بدم بیاد در خونمون بگیره و هزینه رو پیک بده یعنی محصول رو ببینه اگه درست بود بعد پول رو بده. باز انتخاب با خودته . در ضمن واسه شماره کارت اگه کسی خریدار واقعی هست تماس بگیره شماره بدم.
بچه ها راستی این شماره موبایل همسرم هست تعجب نکنین اگه من جواب ندادم اما در جریان قرارش دارم و میدونه قراره دوستام زنگ بزنند فقط بی زحمت بگین از طریق نی نی سایت زنگ زدین که قیمت درست همسرم بده.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز