2733
2739
عنوان

۱۰۰تا صلوات

124 بازدید | 7 پست

سلام ب همه دوستای نی نی سایتی

روز هاس چشم انتظار یه خبرم یه ادم .....

ولی خدا هنوز بی خبرم نگهداشته

خیلی نذر کردم ذکر گفتم دعا کردم

گریه کردم ....

التماس دعا داشتم 

از امام و امامزاده گرفته تا شهدا و غیره و غیره خواستم ک واسطه شن بین منو خدا 

ولی نمیدونم چرا تا الان چشم انتظارم گذاشته.

دعای بچه های نی نی سایت خییییلللی زود جواب میده اینو هممون تجربه کردیم و میدونیم .

میشه برام ۵ دقیقه وقت بزارید نفری ۱۰۰ تا صلوات بفرستید؟؟؟

از ته ته ته ته دلتون دعا کنید ک فردا اونی ک منتظرشم بیاد دنبالم.......

خیلی محتاج دعاتون هستم

دوستون دارم💙💙😢😢😢

یه صلوات مهمون میکنید تا آرامش به زندگیه یکی از عزیزانم برگرده و زندگیش با همسرش آروم و خوش بشه.مادر بزرگم شفا پیدا کنه و خونمون زود با قیمت خوب فروش بره بتونم کاری که میخوام رو شروع کنم و بهترینسود و منفعت عالی کسب کنم.

من میفرستم عزیزم

شمام دعا کن منو

امید به الله

مرو راهی که با ریگی بلغزی            مشو بیدی که با بادی بلرزی تو را قدر و تو را قیمت، گران است        مکن کاری که یک ارزن نیرزی...

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731

۱۴صلوات فرستادم حاجت روابشی

💚زادگاهم ایران است این وطن مرا جان است💚خدای خوبم سربلندی و آبادی ایران آرزومه 💚وطنم ای شکوهِ پابرجا💚وطن هتل نیست که اگه خدماتش خوب نبود ترکش کنی باید بمونی و بسازیش✌پرچم سه رنگ ایرانم تا ابد بالاست💚 ♡♡IRAN ♡♡ من یک مسلمان هستم،اسلام کامل است و من نیستم ،هرخطایی که از من سر زد ،به من نسبت دهید ، نه به دینم💚 تو مپندار که کربلا شهری ست در میان شهرها و یا نامی ست در میان نام ها ،،، نه ،،، کربلا حرم حق است و هیچکس را جز یاران امام حسین (ع) راهی به سوی حقیقت نخواهد بود ... به حسین بن علی پشت و پناهم گرم است ، ای خداشکر عجب پشت و پناهی دارم ... و هنگامی که در پی خودم بودم تو را یافتم یاحسین(ع) ... خدایا شکرت💚

از همتون خیلی ممنونم منم ب نیت همه ۱۰۰ تا صلوات میفرستم

یه صلوات مهمون میکنید تا آرامش به زندگیه یکی از عزیزانم برگرده و زندگیش با همسرش آروم و خوش بشه.مادر بزرگم شفا پیدا کنه و خونمون زود با قیمت خوب فروش بره بتونم کاری که میخوام رو شروع کنم و بهترینسود و منفعت عالی کسب کنم.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز