2737
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
2740

با توجه به اینکه بسیاری از تکنیک های جراحی زیبایی لب همچون حجیم سازی، قرینه سازی، فرم دهی لبها، انواع لیفت دایرکت، سانترال و کورنر لب، کوچک کردن دهان و بازسازی لبها در افرادیکه در سانحه دچار آسیب جدی شده اند، اولین بار توسط دکتر اکبر بیات - فوق تخصص جراحی سر و گردن و عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا در ایران ابداع و پایه ریزی شده است، همچنین در حال حاضر کادر جراحی مجرب و آموزش دیده تحت نظارت مستقیم ایشان بیشترین آمار انجام جراحی لیفت صورت بشکل ماندگار را در ایران به خود کسب کرده اند، به شما توصیه می کنم برای داشتن لبهایی طبیعی، زیبا از گالری تصاویر جراحی لب ، همچنین جهت مشاهده گالری جراحی لیفت بخش مرکزی لب - لیفت سانترال لب  این مرکز دیدن نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان می توانید با شماره های 22342864 - 22342978 و نیز شماره همراه، تل گرام واتس اپ 09120606335 تماس حاصل فرمایید.

شاد و سرافراز باشید.  

بستگی به پوست داره و مهارت دکتر

درود بر شما دوست عزیز

نتیجه موفقیت آمیز جراحی علاوه بر دانش، تخصص مهارت و تجربه بالای تیم جراحی به عشق و علاقه جراح به کار جراحی و زیباسازی چهره و داشتن حس زیبایی شناختی نیز وابسته است.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز