2737
2734
عنوان

ایا باردارم

| مشاهده متن کامل بحث + 249 بازدید | 37 پست

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
همیشه دوست داشتم یکی اینجوری بهم بگه  مبارکه....خدا کنه   مثبت باشه

ایشالا که مثبته

از دادی بیا بهم بگو همینجا باشه؟از ته دلم واست دعا میکنم🙏

از ته دلم میخوام خدا به همه ی چشم انتظارا معجزشو نشون بده🙏

آیا من باردار هستم؟برخی از خانمهای باهوش ادعا می کنند که تقریبا از همان لحظات اول متوجه بارداری خود شده اند، در حالی که برخی دیگر حتی پس از گذشت چند هفته هم متوجه نمی شوند. آنهایی که زودتر متوجه می شوند بطور شگفت آوری از نشانه هایی که در بدنشان رخ می دهد مانند زمان دقیق تخمک گذاری اطلاع می یابند. اگر چه چنین مواردی نسبتا نادر است. گاهی اوقات ممکن است علائم بارداری ظاهر نشده و نادیده گرفته شود.

 

مثلا مانند وقتی که خونریزی مداوم فرد را گمراه می کند و تصور می کند عادت ماهیانه شده است در حالی که اینطور نبوده. همچنین قاعدگی نامنظم، فشار روحی سنگین یا شیردهی (اگر اخیر صاحب فرزندی شده باشد) باعث می شوند تخمک گذاری در زمان نامشخصی انجام گیرد.

 

به هر حال اکثر خانمها روی بعضی از نشانه های اصلی که تقریبا در سه ماهه اول خیلی زود بروز می کنند، تکیه دارند. اولین نشانه قطع عادت ماهیانه است. گاهی اوقات ممکن است در زمانی که قرار است عادت ماهیانه شوید متوجه لکه خونی شوید. این لکه خونریزی جایگزینی نامیده می شود که در اثر ریزش چند سلول دیواره رحم هنگامی که بلاستوسیست (قسمتی از سلول تخم که به جنین تبدیل می شود) رحم را سوراخ می کند، ایجاد می شود.

سلام مادر

2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687