2733
2734

سلام دوستان در اين تاپيك اطلاعات محدودي از دوران رشد كودك و نحوه ي برخورد و نيازهاي كودك گزاشته ميشه .

نكات؛

١- اين تاپيك براي بحث و مجادله نيست !!

٢- هر كس احساس كرد براي خودش و كودكش مفيد هست از مطالب استفاده كنه و لطفا لايك كنه .اگر مفيد نديد لطفا تاپيك رو جنجالي نكنيد.

٣- مطالب كم كم و روزانه گزاشته ميشه چون بچه كوچك دارم اگر بچه شما مثلا سه ساله هست و مطالب روي ٦ ماه هست بردبار باشيد تا به سن مورد نظرتون برسيم.


اميدوارم اين تاپيك براي عده اي هر چند كم مفيد باشه .🤩♥️♥️♥️🤩

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ممنون عزیزم 

من دوست دارم تاپیکت رو 

یه پسر ۶ ساله دارم دیونم کرده

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
2731

ابن دوره از کتاب Tout se joue avant six ans  که خود ترجمه فرانسه کتاب How to parent نوشته فیتسهوک دادسون است. کتاب خطاب به مادران نوشته شده و سعی شده مانند گفت و گویی بین نویسنده و خواننده باشد. هر چند اين دوره  خطاب به مادران نوشته شده اما پدران نیز مانند مادران از این دوره همان‌قدر بهره خواهند برد. 

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
2740

 
رشد کودک راه مستقیمی را طی نمی‌کند، به عبارت دیگر هر چقدر کودک بزرگ‌تر شود رفتار او پخته‌تر نمی‌شود. برعکس رشد و نمو او دارای مراحل مختلف تعادل و عدم تعادل است که یکی پس از دیگری فرا می‌رسند. مثلا مرحله «قدم‌های اولیه» (زمانی كه  فرزندتان راه می‌افتد) یک دوره تعادل است که به دنبال آن دوره عدم تعادل «اولین دوران بلوغ» (تقریبا دو تا سه سالگی) فرا می‌رسد. سپس مرحله سه‌سالگی است که یک مرحله تعادل است و پس از آن چهارسالگی که یک دوره عدم تعادل است. بعد، تقریبا حدود پنج سالگی دوباره یک دوره تعادل فرا می‌رسد.
اگر بخواهیم تعریفی ساده از تعادل و عدم تعادل بدهیم کافی است بگوییم هرگاه بودنِ کودک در کنار مادر لذت‌بخش است (مثلا سه سالگی) این دوره، دوره تعادل است. ولی هنگامی که کودک مانند غول کوچولوی بدجنسی رفتار می‌کند (مثلا دو سالگی)، دوره عدم تعادل را طی می‌کند. 
تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 

سلام به همگي بچه ها من بايد ترجمه ها رو از ايميلم كپي پيست كنم ، ميخوام تا دخترم خوابه يه كم مطلب براتون بزارم براي همين اگر نديدم كامنتتون رو يا جواب ندادم ببخشيد.😘😘😘😘😘♥️

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
شناخت مراحل مختلف و متوالی رشد کودک به تنهایی کافی نیست و ما نباید به صورت منفعل فقط شاهد گذران این مراحل باشیم. با شناخت این مراحل، هر پدر و یا مادری باید بتواند با مشکلات رفتاری فرزندانش برخورد کند و سعی کند این مشکلات را در هر مرحله از رشد آن‌ها حل کند.
 
بسیاری از والدین مطالبی کلی و عمومی درباره اطفال می‌دانند، اما در پی توصیه‌هایی مشخص هستند، این‌که چه کار باید کرد یا چه کار نباید کرد. این دوره مملو از توصیه‌های مختلف است كه بر اساس نظريات روانشناسان بزرگ نوشته شده است. 
تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز