2737
2739
بچه ها این تاپیکو زدم که هر کی جواب نگرفته بیاد ببینیم جدا از اینکه خدا نخواسته چه کارهایی قبل و بعد از انتقال انجام دادیم چقد استراحت کردیم و اوضاع روحی قبل و بعد ،دلیل ناباروری و داروهایی که قبل و بعد از انتقال استفاده میکردیم وحتی نوع غذا و وضعیت جسمانی و البته سن رو مقایسه کنیم تا از اشتباهات مشترک همدیگه درس بگیریم بری تجربیات احتمالی بعدی . آخه هر کی جوابش مثبت میشه فکر میکنه فقط کار خودش درست بوده! ماییم که از اشتباهات هم میتونیم درس بگیریم.
سلام سوگل جان . اتفاقا من هم به همین شک کردم که چه جوریه که متاسفانه جواب آزمایش همه منفی شد . . . این بود که در مورد داروهایی که بعد از IVFاستفاده کردید سوال کردم .من خودم سیکلوژست روزی 3 عدد رکتال و نیز استرادیول والرات ml2 شبی یک عدد استفاده می کردم . در مورد استراحتم هم که قبلا توضیح داده بودم . ولی استراحت زیاد فکر نمی کنم تاثیری داشته باشه . تو کلینیکی که من عمل کردم خانمهایی بودند که بار دوم و یا چندمشون بود و می گفتند دفعات قبل بعد از عمل حتی تا 10 روز و گاها تا دو هفته حتی بصورت خوابیده غذا میخوردند اما نتیجه نگرفتند . دوست من که خودش پرستاره بعد از عمل با ماشین خودش برگشته بود خونه و حتی درب پارکینگ را هم خودش باز کرده بوده و رفته بوده خونه و بعد از 4روز هم رفته بود سر کار که اون هم خداراشکر نتیجه گرفت .

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




اول از خودم میگم . من 35 سالمه . بار اولم بود اقدام میکردم خودم مشکلی نداشتم شوهرم آز آخرش یک میلیون با 5 درصد نرمال و 15 درصد تحرک . البته در حین سونو دکترم متوجه یک پولیپ کوچولو ی 3 میلی متری شد که دو هفته قبل از پانکچر برام در آورد. من از روز اول کارم با استرس شروع شد چون اصلا تمایلی به این کار نداشتم و شدیدا از آمپول زدن متنفرم . استرسم تا زدن آخرین آمپول ادامه داشت بعد از اون تقریبا آروم بودم و زیاد به نتیجه فکر نمیکردم. داروهایی که استفاده کردم: مترونیدازول قبل از پانکچر من و شوشو دو روز روزی 4 تا.البته خودم 3تا خوردم به شوشو 2 تا دادم! فکر کنم بجای شستشو و ضد عفونی کردن رحم این دارو رو دادن.اریترومایسین از بعد از پانکچر تا دو روز بعد از انتقال.1 عدد پیروکسیکام قبل از انتقال.دیاز پام چند ساعت قبل از انتقال. و از بعد از پانکچر 2 عدد شیاف پروژسترون هر روز. بعلاوه اسید فولیک هر شب


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
من 30 سالمه.اولین اقدامم بود.جنین پنج روزه انتقال دادم.روزه انتقال دکتر دوتا جنین انتقال داد گفت کیفیت عالیه و نمیتونم بیشتر بزارم گفت صددرصد میگیره چون آشنا هم بود اصلا به خواهشهای من برا گذاشتن چهار تا گوش نکرد.خودم پلی کیستیکم و همسرم از نظر مورفولوژی ده درصد نرماله.یه بار تا 2روز قبل از پانکچر آمپول زدم اما عمل نشدم دکتر گفت احتمال هایپر شدید هست.3ماه بعد 2باره درمانو شروع کردم و آمپول زدن ها شروع شد.قبل از عمل اسید فولیک. بعد از عمل آسپرین داستینکس اسیدفولیک داکسی سایکلین آمپول پروژسترون2تا بعد از انتقال داکسی سایکلین قطع شد روزی 2تا شیاف سایکلوژست اضافه شد.5روز بعد از انتقال لک دیدم روزی 1دونه آمپول پروژسترون هم اضافه شد.امروز آز دادم منفی شد 2باره شنبه آز میدم ببینم چی میشه.
من30 سالمه مشکل ما هم از شوشو بود کم تحرکی یعنی 15 درصد داشت بار اول بود میکرو شدم اما متاسفانه منفی شد من 2 هفته قبل از پانکچر داکسی سایکلین 10 تا هر روز یکی اسپرین یکی اسید فولیک 12 ساعت و 4 ساعت قبل از پانکچر دیازپام از روز پانکچر 20 تا اریترومایسین تا 2 روز بعد از انتقال واز مطب تا خونه بعد از انتقال خوابیدم 2 هفته هم استراحت کامل خونه مامان فقط برای دستشویی بلند میشدم هر روز هم 2 تا امپول پروژسترون میزدم که الان 5 روز قطع کردم اما پری نشدم
2740
من داروهامو بالا تکمیل کردم. در ضمن من خودم قرص آهن هم هر شب و قرص کلسیم یه روز در میان میخوردم. دو هفته قبل از انتقال آمپول ویتامین d زدم . البته من ویتامین d خونم پایینه هر ماه باید یکی بزنم تا چند ماه دیگه. من بعد از انتقال حدود 2 ساعت نشستم تا شوهرم کارای بیمارستان رو انجام بده. فرداش هم یه خورده راه رفتم و البته دو سه ساعتی هم تو فرودگاه معطل شدیم و بعدش سوار هواپیما شدم. روز سوم هم کامل رفتم سر کار و هفته اول کارای خیلی سبک فقط میکردم . البته خونه ما و محل کار من هر دو پله داره. که حواسم بود . در ضمن هفته اول یبوست شدید داشتم که هر کاری کردم خوب نشد مجبور شدم شربت لاکتولوز هم به داروهام اضافه کنم و بخورم. البته مشکلم اساسی حل نشد . من سبزیجات و میوه جات خام هم چند روز اول اصلا نخوردم. دیگه چیزی یادم نمیاد.
فریبا جون گریه کردن فقط شانست رو کم میکنه. پس بی خیالش باش. چیزی رو از دست نمیدی. واسه گریه کردن همیشه وقت هست. اگه جوابت صد در صد منفی بود تا حالا پری اومده بود. پس یه خورده مثبت فکر کن. از ته دل برات آرزو میکنم با دیدن آزمایشت از خوشحالی گریه کنی. پس مثبت مثبت مثبت باش.
سوگل جون ممنونم. دست خودم نیست اما چشم سعی میکنم .به من گفتن تا شنبه صبر کنم اگه باز منفی شد داروهامو قطع کنم.یعنی میشه دارو قطع نشده باشه پری بیاد؟الان روزی 2تا شیاف و1 آمپول پروژسترون مصرف میکنم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   بهاران7979  |  20 ساعت پیش
توسط   _khab_  |  8 ساعت پیش