2737
2734

سلام دوستان من باردارم اگر بخوام همراه همسرم خونواده ام اقامت بگیرم راهی هست؟

پدر و مادرم از سن کار خارج شدند برای همین نگرانم که قبول نکنن

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
چرا گرجستان رو انتخاب کردید؟

برای انتخاب معیارم اول این بود که خانوادگی قبول کنن و سرمایه گذاری لازم زیاد نباشه بهم گرجستان رو معرفی کردند شما پیشنهاد دیگه ای دارین ممنون میشم

خودت كه با خونوادت ميتوني اقامت بگيري ولي پدر و مادرت جذا بايد خودشون اقدام كنن، همسرت اگر اقدام كنه به زن و معمولا بچه هاي زير ٢١ سال تعلق ميگيره، گرجستان ميدونم با خريد خونه الان اقامت ميده ولي شرايط دقيقو بايد كسي بگه كه انجام داده حتي شركتاي اقامتي هم كامل نميگن 

2738

کار در گرجستان شرایط به خصوص خود را دارد، به خصوص که برعکس آن چیزی که بسیاری از افراد در مورد آن آگاهی ندارند، آن هم اینکه، گرجستان کشور ثروتمندی نیست و انتظار یک زندگی با کیفیت بالا در آن شاید آنچنان منطقی به نظر نرسد.

در کشور گرجستان کار به وفور یافت نمی‌شود و یا اگر نیز یافت شود شرایط به خصوص خود را دارد و مهم‌ترین آن نیز تسلط به زبان گرجی و یا روسی است. عموماً مردم این کشور در موضوع کار رغبت چندانی به نیروی کار خارجی ندارد و این موضوع زمانی شدت پیدا می‌کند که شخص متقاضی نیز خارجی باشد که تسلط بر زبان گرجی نداشته باشد، پس یکی از شروط مهم برای کار در گرجستان تسلط نسبی به زبان گرجی بوده که زبان آنچنان سختی نیز نیست اما اگر رو راست باشیم، گرامر این زبان بسیار مشکل است.

توجه داشته باشید میزان حقوق و دستمزد نیز در گرجستان بسیار کمتر از آن چیزی است که فکر کنید. مردم کشور گرجستان برعکس بسیاری از مردم کشور ما، به زندگی با حقوق و دستمزد پایین راضی بوده و سطح توقعات آنها نیز چندان بالا نیست. پس توجه داشته باشید که شما در هنگام استخدام در گرجستان آنچنان شاید نتوانید درخواست پرداخت حقوق خیلی خوب از سمت کارفرما داشته باشید مگر اینکه در کار خود بسیار تبحر داشته باشید و شرکت مقابل نیز به تخصص شما نیاز داشته باشد.

همچنین اکثر کارآفرینان و کارفرمایان گرجی نیز اولویت را با استخدام نیروهای گرجی یا روسی می‌گذارند، پس با توسط به شرایط ذکر شده توصیه ما این است که شاید دل بستن به موضوع استخدام در گرجستان چندان برای شما نتواند نتایج خوبی داشته باشد، پس به امید استخدام و کار در گرجستان، به گرجستان سفر و مهاجرت کنید.

آخی  چه خوب می ری برای خودت راحت می شی از ویران


دیگه راستش بریدم از ایران من و همسرم هر دو کلی رتبه دعوت دانشگاهی داشتیم اما بخاطر خونواده هامون موندیم چون تنها بودن  حالا نه کار درستی داریم نه درامد نه .... خسته شدیم

کار در گرجستان شرایط به خصوص خود را دارد، به خصوص که برعکس آن چیزی که بسیاری از افراد در مورد آن آگ ...


ممنون از اطلاعات خوبتون ببینین من میخام سرمایه گذاری کم باشه بخاطر خانواده ها اگگر خودم بودم قطعا تو انتخاب جا دستم باز بود الان با این شرایط کجا رو بهم پیشنهاد می کنین؟

فکر کنم گرجستان از اون کشوراییه که فقط اقامت میده و هیچوقت پاسپورت نمیده 

کسیکه پاسپورت گرجستان بگیره پاسپورت کشور خودشو واسه همیشه از دست میده 

گروه نارنجی 🧡وزن شروع : ۷۲- وزن هدف : ۵۷💪🧡هدف اول :۶۹، هدف دوم : ۶۵، هدف سوم: ۶۳,هدف چهارم : ۶۰, هدف نهایی:۵۷ 😍⁦♥️⁩
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هعی

۱زیبای_خفته۱ | 14 ثانیه پیش
2687