2737
2734
عنوان

درد دل با مامانایی که شیر خشک میدن...

40889 بازدید | 33 پست
سلام مامانا
پسرم تو 5 ماهه خیلی خسته ام... از حرف دیگران... آخه شما بگین شمایی که همدرد من هستید کدوم مادریه که دلش نخواد به نی نی شیر خودشو بده... خب اگر ما نمیدیم حتما نمیتونیم حالا به هر دلیلی...دلیل من نگرفتن سینه توسط نی نی بود هر چی تلاش کردم بی فایده بود... خیلی خسته ام اصلا چرا آدما اینقدر نمک رو زخم آدم می پاشن... اصلا کی گفته شیر خشک دادن آسون تره؟ پدر آدم در میاد......توروخدا اگر با من همدردین بگین تا سبک شیم
مامان پارسا جان منم دقیقا مثل شما هستم فقط فرقش اینه که کسی به من سرکوفت نمیزنه بلکه این خودم هستم که عذاب وجدان دارم ....خیلی دلم میخواست حداقل 6 ماه به بچه ام شیر خودمو بدم ولی چیکار کنم که کم شیر هستم همه کار هم کردم ولی شیرم داره مدام کم میشه و الان دیگه فقط یک نوبت در شبانه روز شیر دارم که به بچه بدم...دختر من تازه داره دوماهه میشه
yesterday you said tomorrow....just do it
اصلا توجه نکن خانومی مگه دیگران بچه اشونو مطابق میل تو بزرگ کردن که تو بخای اینکارو بکنی؟ ببخشید حرف مفت زیاده گوش نده .البته اینم بگم که مادرایی هم هستن که برای خراب نشدن هیکلشون به بچه شون شیر نمیدن
مهم نیست که دور و برت پر از آدم باشه........مهم اینه که دور و بریات آدم باشن


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم من باهات همدردم نی نی من 9 ماهشه . تا 5 ماهگی ترکیب شیر خودم و شیر خشک می خورد البته با بدبختی بهش شیرخشک می دادم با قاشق و ... تا الان که عادت کرده نی نی من خوب سینه می گرفت خیلی هم شیر خودمو دوست داشت مشکل من این بود که شیرم خیلی کم بود و از 5 ماهگی که دیگه فقط شبا شیر می خورد دیگه از گشنگی جیغ می زد منم گفتم چه کاریه بچم گرسنه ی مونه شیر خشک دادم شیر خودم هم در حد چند قطره بود که بعضی وتا تو شیر خشکش می ریختم ولی الان دیگه هیچی ندارم و فقط شیر خشک می خور راستش منم خیلی سرزنش شدم و خیلی ناراحتم با اینکه خیلی سعی کردم خودمو آروم کنم باز هم ناراحتم و غصه می خورم ولی هیچ کس نمی تونه حرف آدمو بفهمه خوب نمی شه دیگه کاریش نمی شه کرد تو یه کتاب هم خوندم که خودتون درمورد نحوه تغذیه تصمیم گیرنده هستین و نباید به نظر اطرافیان توجه کنین چون دلایل زیادی وجود داره که بعضی مادرا نمی تونن به بچشون شیر بدن. بعضی ها که هم شیر دارن و هم نی نی می گیره به خاطر تناسب اندام نمی د ن و عذاب وجدان هم ندارن . خودتو ناراحت نکن عزیز دلم مهم اینه که نی نی تو سالم باشه و به خاطر شیر خورد عصبی نشه گلم.
چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک
2728
منم باهات هم دردم.منم شیر نداشتم و بچم از 4 ماهگی سینمو نگرفت.خخیییییییللللی ناراحتم.بعضیا که می بینن شیر خشک می خوره یه جوری می گن اخی که ادم احساس می کنه داره زهر می خوره.تقصیر ما که نبوده.
هیچ وقت امید را از کسی نگیریم. شاید اون تنها چیزی هست که داشته باشه.
دوست خوبم گوشت بدهکار حرف این و اون نباشه منم به پسرم تا 6 ماه شیر دادم! چون دیگه شیرم خیلی کم شده بود و هم خودم بیشتر دوس داشتم دیگه شیر خشک بدم تا راحت برم سرکار! الان 15 ماهشه و مشکلی با شیر خشک نداره تازه غذا و شیرخشک هم میخوره!!!! واسه خودت زندگی کن به حرف دیگران گوش نده... کدوم مادریه که نخواد بچه ش با سلامتی بزرگ شه؟
منم دقیقا هم درد شما هستم... وقتی اولین فیلمی که از دخترم تو بیمارستان رو گرفتیم نگاه می کنم جیگرم کباب می شه!!! همون موقع نی نی اصلا نا نداشت سینه بگیره مادرشوهرم هی می گفت اصلا یه قطره هم شیر نیومد!!! آخر سر پرستارا دیدن رفته رو اعصاب من به همه گفتن برن بیرون!!!!‌ دختر من تا 22 روزگی فقط شیر خودمو خورد و بعدش شیر خشک تا 3 ماهگی هم سینه خودمو میخ ورد فقط خدا می دونه که من چقدر اشک ریختم... خیلی لذت داره وقتی بچه-ت رو خودت شیر میدی.. می چسبونی به بدنت و لذتش رو می بری.. همین الان هم اشکم در اومد حالا هر روز یه حرف می شنوم! مادرشوهرم مهمونی گرفته بود تو خونه من(!!!!) واسه همسایه هاش و دوستاش فقط همسرم و خدا فهمیدن اون روز من چی کشیدم! هرکی از در رسید تو گفت شیر نداره که! شیرش خیلی کمه! (حالا اون موقع شیر خودمو می دادم فقط) طفلک همسرم چه دروغ هایی گفت وقتی می خواست بگه شیر خشک می خوره! خوبه حالا براش شیر دولتی گرفتم وگرنه خدا می دونه چقدر میخواست غر بزنه! همین الان اگر خونه ما باشه نمی ذاره پوشک بچه-م رو زود به زود عوض کنم می گه هنوز خیس نشده که می خوای عوض کنی!!! در صورتی که دختر من عفونت ادراری داشته و باید خیلی مراقب باشم... می گم غذای کمکی شروع کردم می گن فلانی نمی ده غذای کمکی آخه شیر خودشو می خوره!!!‌می گم وزنش خوبه می گن فلانی بچه اش اینقدر تپله! فقط شیر مادر می خوره! حسرت به دلم موند! خدایـــــــــــــــــــــــــــــــا تو این تنهایی و غربت دلم داره می ترکه! صدامو می شنوی یا نه! چشمام تاول زده اینقدر از دیروز اشک ریختم!!!! خیلی برای ادم درد داره.. هفته پیش با درد کمرو پا رفتم خونه-شون (من مادرم و خانوادم پیشم نیستن) صاف برگشت ه می گه اگر می دونستم این طوری هستی تو رو برای پسرم نمی گرفتم!! هنوز دارم می سوزم... خدا رو شکر هم از نظر مالی و هم از نظر خانوادگی و فرهنگی خیلی خیلی ازشون بالاتر هستیم ... خدا رو شکر که همسرم درکم می کنه! هر چند از اون هم دارم کم کم می ترسم(!!!)
2738
سلام دیدن این تاپیک اونم امروز برام خیلی جالب بود
دیشب شوهرم می گفت فردا صبح برو یه تاپیک تو نی نی سایت بزن ببین بازم همدرد تو پیدا میشن و تو تنها کسی نیستی که نتونستی به بچت شیر بدی
وقتی اومدم این تاپیک و دیدم کلی تعجب کردم.
منم هم درد شما هستم
سه ماه آخر بارداری دیابت بارداری گرفتم و تحت رژیم شدید بودم تا دو ماه بعد از زایمانم به خاطر همین اصلا شیر نداشتم که به بچم بدم فقط 20 روز ترکیبی شیر من و خورد.
گاهی از خودم متنفر میشم. خیلی سخته که باهاش کنار بیام. با گذشت 5 ماه هنوز شبی نیست که بهش فکر نکنمخدا میدونه چقدر غصه میخورم
همین دیشب تا صبح داشتم گریه میکردم. شوهرم از صدای گریم بیدار شد و گفت چرا اینقدر خودتو اذیت میکنی؟
ولی واقعا نمیتونم با این قضیه کنار بیام . به قول مامان پارسا وقتی به بچه شیر خشک میدی بقیه همچین نگات میکنن که انگار نامادریش هستی.
همیشه دکتر خودش بهم دل داری میده چون میدونه چقدر تلاش کردم و نشد. ولی اگه به هر دلیلی پیش یه دکتر دیگه برم فقط سرزنشم می کنن. به خدا منم دلم میخواست هم بچم از این نعمت محروم نباشه هم خودم از شیر دادن بهش لذت ببرم.
من هم از اول شیر نداشتم و تا 4 ماهگی فقط شیر خدودم رو دادم و دخترم شبانه روز از گرسنگی گریه می گرد و ............

و از 4 ماهگی شیر خشک دادم الان همش ناراحتم چرا از اول این کا ر رونکردم

دوستان چرا عذاب وجدان !
کار درست رو انجام دادین من عذاب وجدان دارم که چرا مقاومت کردم و دیر شیر خشک دادم
دوستای عزیزم، مامانای گل! از همتون خیلی ممنونم. فکر می کنم حق با ناهید جون (مامان ویانا) باشه ما نباید عذاب وجدان داشته باشیم و خودمون و سرزنش کنیم، کسی شک نداره که شیر مادر بهترین چیزه، اما من فکر میکنم بخشی از غصه و ناراحتی ما به خاطر تبلیغ های منفی جامعه درباره شیر خشک باشه والبته...قصه بی فرهنگی خیلی از مردممون که فقط به دنبال زخم زبون زدن و ناراحت کردن دیگرونن...
آخی چقدر همدرد دارم اینجا

من از همه تون حالم بدتر بود.افسردگی بعد از زایمان داشتم و هم زخم و خونریزی از سینه هام.همین باعث شد از هفته اول شیر ترکیبی بدم به دخترم با این که شیرم اصلا کم نبود.اما از ماه دوم دخترم که دید شیشه خیلی راحت تره دیگه سینه منو نگرفت :((( و الانم با این که 2 سال گذشته هنوز وقتی میبینم مادری بچه شو شیر میده بغضم میگیره و گاهی شب ها خواب میبینم دارم به دخترکم شیر میدم و چه لذتییییییییی میبرم تو خواب.

بهترین درسها را در زمان سختی آموختیم
و دانستیم صبور بودن نوعی از ایمان است
و خویشتن داری نوعی از عبادت
ناکامی به معنی تأخیر است نه شکست
و خندیدن........ آری خندیدن خود ِ نیایش است
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز