2733
2734
عنوان

کارگاه تک جلسه ای خانه سازی

414 بازدید | 2 پست

هدف از این کارگاه، آشنایی کودک با مفهوم خانه و چگونگی ساخت آن، تقویت خلاقیت و تصور فضایی در کودک، تقویت ارتباط میان کودک و والدین است. و مشارکت فعال والدین می تواند این کارگاه را بسیار پربار و مفید کند.

کودکان انتخاب می کنند که در کدام نقطه می خواهند خانه خود را بنا کنند. و این تصور از نقاشی که با همراهی والدین از خانه مطلوبشان ترسیم کرده اند، به دست آمده است.

کودکان ابزار کار و اجزای اصلی کار خود را انتخاب می کنند و نقش والدین و تسهیلگران صرفا همراه و هدایت گر هستند. نقاشی کودک در اینجا حکم نقشه را دارد و برای پیشبرد کار باید مرتبا به آن مراجعه شود. اما از هر نوع خلاقیت و تغییری در حین کار استقبال می کنیم. شاید خانه نهایی متفاوت از نقاشی اولیه باشد.

و در نهایت هر کودک با سلیقه خودش، خانه اش را تزیین می کند.

وسایلی مانند کارتن و جعبه­ های مقوایی. چسب نواری پهن یا چسب کارتن؛ کاتر؛ مقوای رنگی؛ چسب نواری رنگی؛ تکه های پارچه های رنگی؛ تکه­های تزئینی رنگی مانند انواع پولک­ها یا کاغذهای بریده شده به شکل قلب، دایره یا گل؛ قیچی؛ چسب مایع؛ در اختیار کودکان قرار می گیرد



تسهیلگران نیروهای متخصصی در زمینه معماری و کار با کودکان هستند که در روند فعالیت کارگاه در کنار شما و کودکان بوده تا بهترین نتیجه در راستای هدف کارگاه حاصل گردد.


جمعه 1 تیر ماه 

ساعت 18


خانه کودک وارش

شیخ بهایی شمالی - خ شهانقی - پ 41

88616930 - 88616931

زیر نظر دکتر روشن موسستون؟


سلام.

متاسفانه افتخار آشنایی با دکتر روشن رو نداریم.

ولی کلیه کارگاه های خانه کودک وارش با حساسیت خاص مدیریت انتخاب می شه و تسهیلگران مناسب برای هر کدوم خواهیم داشت.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687