2733
2739
عنوان

خوردن زیاد کاکائو در بارداری

| مشاهده متن کامل بحث + 107511 بازدید | 31 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کاکائو و شکلات؛ جزء خوراکی های ممنوعی بودند که خانم های باردار باید از آن دوری میکردند. این مسئله در حالیست که تحقیقات اخیر توسط الیزابت Tricheو همکارانش در مرکز ییل برای پری ناتال، کودکان و اپیدمیولوژی محیط زیست نشان می دهد که شکلات ممکن است زنان باردار را از فشار خون بالا و یا از زایمان قبل از موعد مقرر محافظت کند. در ادامه قصد داریم مزایا و مضرات کاکائو را برای خانم های باردار بازگو کنیم. با ما همراه باشید.

مشابه با نیکوتین و الکل، کافئین باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی شما می شود و یک دارو نظر گرفته می شود جریان خون شما کافئین را در عرض ۱۵ دقیقه جذب می کند عوارض جانبی شامل افزایش فشار خون، ضربان قلب و عرق است معمولاً در کاکائوی داغ، نوشابه، شکلات و آجیل یافت می شود اگر کافئین در مقادیر زیاد مصرف شود خطر سقط جنین را بالا می برد.

وقتی که بدن شما کافئین را به سرعت پردازش می کند بدن کودک شما همان مواد شیمیایی را برای شکستن دارو ندارد. با توجه به نظر مرکز سلامت زنان Epigee، کافئین در جفت نفوذ می کند و در جریان خون نوزاد عبور می کند و برای یک دوره طولانی باقی می ماند کافئین ضربان قلب کودک شما را بالا می برد و به طور بالقوه روی جنبش در رحم شما تاثیر می گذارد کافئین همچنین مانع از جذب کلسیم و آهن مصرفی می شود که ممکن است روی توسعه کودک شما تاثیر بگذارد.

2728
منم باردارم ولی تازه یه ماهه هستم همه میگن کاکائو باعث سقط میشه نخور ایا واقعا درسته؟؟؟منم ک عاشق چی ...

والاه ما میخوردیم دا چرا نشد به نظر من همش خرافات من از اول بارداری شکلات خوردم بعدش وسایل ترش

2738

کاکایو میگن پیش فعال میکنه سعی کن کمتر بخوری

آدمها را مهم نکنید.همانطور که زیرشان را خط میکشیدبه آنها نشان دهید که بلدید دورشان را هم خط بکشید.آدم ها که مهم شوند دیگر به چشمشان ریز میرسیدبه آنها یادآوری کنید که این خودِ شما بودید که آنها را واردِ عرصه کرده اید تا خودکارهای قرمزتان جوهر دارندشروع کنید خیلی ها را باید پر رنگ تر خط بزنید.(دوست عزیز من ممکنه نظرم باهات فرق کنه ولی دشمنت نیستم. بهم احترام بزاریم در کنار تفاوت عقاید. بهم عشق بدیم دنیا قشنگ تر میشه😘😘😘😘) 
منم از وقتی باردار شدم عاشق بوی سیگار و قهوه و شکلات تلخ و دوغ شدم😍 میترسم بخورم اطرافیان میگن برا ...

عزیزم اونم حرفیه ولی یه چیزی من تو ماه های اول خیلی شکلات خوردم دکتر تو 6ماه گی گفت که احتمال زایمان زودرس دارم درست خطر تحدید کرد ولی آمپول زدم ولی در آخر بارداری به خاطر پارگی کیسه آبم تو 36هفتگی زایمان کردم از هفت ماهگی هم کارم شده بود شیرکاکائو خوردن 

مرسی عزیزان

سلام دوست عزیزم من داشتم تاپیکی که درمورد لاپراسکوپی داشتید رو مطالعه میکردم اخه منم شرایط شمارو دارم والان ۲۰ردزی هس لاپراکردم وتنبلی داشتم کوتر تخمدان انجام دادم والان هم تازه۱۰سیکلم هستم آخه بلافاصله بعد عمل ۱۱روزبعدش پریودشدم میخواستم از تجربیاتتون بدونم

خداردشکر که باردارید الان خواستم بدونم چن وقت بعداز عمل باردارشدید؟؟طبیعی باردارشدید یا دارویی چیزی هم مصرف کردید ممنون میشم راهنمائیم کنی عزیزم🥰😘

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687