2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان در زمینه کناف با یه مجموعه خوب آشنا شدم که کارشون واقعا فوقالعاده هست و کار کنار خونمون رو انجام دادن بهتون پیشنهاد میدم اگه به خدمات کنار نیاز داشتید حتما یه سر به لینکی که گذاشتم بزنید بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت ارائه میدن 

2728

پخش کناف بزرگترین مرکز توزیع و پخش پانل گچی کناف ( صفحات روکش ‌دار گچی ) دارای ویژگی های بسیار کاربردی می باشند. از میان آنها میتوان به مقاومت بالای آن ها در برابر حریق و رطوبت اشاره کرد. از صفحات روکش دار گچی میتوان در سقف های کاذب یکپارچه کناف استفاده کرد. چرا که امکان اتصال بار های سنگین تر نسبت به سقف کاذب کناف با پنل های معمولی را دارد. این صفحات علاوه بر عایق کردن ساختمانها دربرابر گرما و صوت ( جهت اجرای سقف های آکوستیک ) به بهبود بخشیدن هوای داخلی کمک شایانی میکند. برای خرید پانل گچی یا استعلام قیمت گچ برگ و خرید پروفیل کناف با پخش کناف به آدرس https://pakhshknauf.ir/ تماس بگیرید .

به طور کلی سیستم های ساخت و ساز خشک کناف تشکیل شده از پانل های گچی و یا پانل های سیمانی و پروفیل های گالوانیزه سبک، که این پانل ها به عنوان رویه و پروفیل های فولادی بعنوان زیرسازی استفاده می شوند.مزایای اجرای دیوار کناف و اجرای سقف کاذب کناف مانند سرعت و دقت بالا در اجرا ، سهولت در نصب ، ایمنی در مقابل زلزله و آتش ، امکان عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی ، تعمیرات ، تغییرات و نگهداری سهل و آسان و … موجب شده که امروزه شاهد اجرای کناف بجای روشهای سنتی و قدیمی در صنعت ساختمان باشیم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز